اخبار داغ

گزارش دانا از تجمع مقابل سفارت سوئیس؛

مردم خواستار آزادی مرضیه هاشمی شدند/ شعار "مرگ بر آمریکا" برای مقابله با اقدام غیر قانونی یانکی‌ها

مردم خواستار آزادی مرضیه هاشمی شدند/ شعار "مرگ بر آمریکا" برای مقابله با اقدام غیر قانونی یانکی‌ها
صدها تن از مردم، دانشجویان و اهالی رسانه مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به بازداشت غیر قانونی مرضیه هاشمی توسط آمریکا تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدها تن از مردم، دانشجویان و اهالی رسانه مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به بازداشت غیر قانونی مرضیه هاشمی توسط آمریکا تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دانشجویان و گروهی از مردم در اعتراض به این اقدام غیر قانونی پلاکاردهایی با موضوع مرضیه هاشمی را آزاد کنید در دست داشتند.

,

, ,

در این تجمع اتحادیه جهانی زنان مسلمان خواستار آزادی مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی مقیم ایران شدند و به نمایندگانی از این زنان اعلام کردند که تا بهبود شرایط مرضیه هاشمی در بازداشت و شکست اعتصاب غذای وی به تلاش ها و پیگیری های خود جهت آزادی این خبرنگار ادامه می دهند.

,

, ,

, ,

تجمع کنندگان شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر ،down with usa, free free marzieh hashemi سر دادند.

,

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع علت حضور خود در این تجمع را سلب حقوق اولیه این خبرنگار دانست.

,

, ,

, ,

, ,

یکی از شرکت کنندگان در این تجمع که از اهالی جمهوری چک بود اظهار داشت: این اتفاق ممکن است برای هر خبرنگاری رخ بدهد. بیداری جوانان در کشورهای اروپایی سالهاست شروع شده و این اتفاق آنها را بیدارتر کرده است.

,

همچنین یکی دیگر از بانوان حاضر در این تجمع گفت: مرضیه هاشمی به عنوان یک شاهد بازداشت شده است اما همه ما خوب میدانیم جرم مرضیه هاشمی تنها مسلمان بودن، محجبه بودن، سیاه پوست بودن و زدن حرف حق است.

,

در ادامه تجمع بیانیه پایانی تجمع به زبان فارسی و انگلیسی قرائت شد.

,

 

,

مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی الاصل مقیم ایران و مجری شبکه press tv هفته گذشته برای ملاقات خانواده خود به آمریکا سفر کرده بود که توسط نیروهای FBI دستگیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه