اخبار داغ

در جلسه شورای راهبری چهل سالگی انقلاب مطرح شد؛

افتتاح و بهره برداری از 542 پروژه عمرانی زنجان در دهه فجر/استاندار٬ سخنران ویژه برنامه 12 بهمن زنجان

افتتاح و بهره برداری از 542 پروژه عمرانی زنجان در دهه فجر/استاندار٬ سخنران ویژه برنامه 12 بهمن زنجان
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: کل پروژه های عمرانی استان زنجان 524 پروژه است که یا به بهره برداری می رسد یا عملیات آنها آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،سعید حسینی امروز در جلسه شورای راهبری و سیاستگذاری چهل سالگی انقلاب اسلامی،با اشاره به شعار محوری افتخار به گذشته و امید به آینده به مناسبت چهلمین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار داشت:12 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی،40 سال مکتب فکری امام خمینی (ره)نصرت الهی و ولایتمداری نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, سعید حسینی امروز در جلسه شورای راهبری و سیاستگذاری چهل سالگی انقلاب اسلامی،با اشاره به شعار محوری افتخار به گذشته و امید به آینده به مناسبت چهلمین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار داشت:12 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی،40 سال مکتب فکری امام خمینی (ره)نصرت الهی و ولایتمداری نامگذاری شده است.,

وی با اشاره به نامگذاری دومین روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی 40 سال مردم سالاری دینی،استقلال و آزادی، افزود: روز سوم نیز با عنوان روز فنآوری فضایی،انقلاب اسلامی، 40 سال اعتماد به نفس ملی،خودباوری و پیشرفت علمی نامگذاری شده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: روز چهارم این دهه نیز با عنوان انقلاب اسلامی؛40 سال مقاومت، انقلابی گری و استکبار ستیزی نامگذاری شده است.

,

مسئول ستاد اجرایی دهه فجر استان زنجان از نامگذاری روز پنجم دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی،40 سال مجاهدت فرهنگی،تمدن سازی و امت اسلامی نامگذاری شده است، گفت: 17 بهمن نیز با عنوان انقلاب اسلامی،40 سال دین مداری، نهضت قرآنی و زمینه سازی ظهور مهدوی (عج) نامگذاری شده است.

,

حسینی با اشاره به نامگذاری 18 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی،40 سال ایثار،جهاد فی سبیل الله و شهادت طلبی،گفت: روز 19 بهمن روز نیروی هوایی با عنوان انقلاب اسلامی،40 سال نفی وابستگی،مقابله با تحریم و تهدید و خوداتکایی نامگذاری شده است.

,

وی گفت: روز 20 بهمن و 21 بهمن نیز به ترتیب با عناوین انقلاب اسلامی،40 سال الگوی فاطمی(س)،تحکیم خانواده و افتخار آفرینی زنان ایرانی و انقلاب اسلامی 40 سال امنیت همه جانبه،اقتدار ملی و عزت آفرینی نامگذاری شده است.

,

این مسئول بیان داشت: روز دوشنبه 22 بهمن نیز با عنوان 22 بهمن، جشن پرشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

,

وی با اشاره به حضور مدیران و مسئولان استان زنجان همزمان با 12 بهمن در گلزار بهشت فاطمه وعطر افشانی قبور شهدا، گفت: مسئولان با حضور در این مراسم، با روح بلند امام خمینی (ره) تجدید میثاق می کنند.

,

این مسئول از برگزاری برنامه ویژه در مصلی خاتم الانبیا با سخنرانی حقیقی،استاندار زنجان روز جمعه خبرداد و گفت: رعایت شئونات و اقدامات عزای حضرت زهرا (س) در اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی ضروری است.

,

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اجرای برگزاری مراسم دیدار با خانواده های شهید استان زنجان، گفت: 2 هزار و 392 دیدار با این خانواده ها انجام می شود.

,

نیک سرست خاطرنشان کرد: 94 تیم از خانواده های شهدای استان زنجان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی  دیدار می کنند.

,

وی افزود: این دیدارها به منظور گفت و گو و حل مشکلات خانواده های شهدا انجام می شود.

,

این مسئول از افتتاح 47 سرمایه گذاری طرح با حجم سرمایه گذاری یک هزار و 125 میلیارد تومان خبرداد و گفت: در حوزه دستگاه های دولتی نیز 94 پروژه بهره برداری یا کلنگ زنی می شود.

,

وی با اشاره به اجرای 369 پروژه توسط دهیاری های استان زنجان،خاطرنشان کرد: 30 پروژه نیز توسط شهرداری ها در این ایام اجرایی می شود.

,

وی گفت: کل پروژه های عمرانی استان زنجان  524 پروژه است که یا به بهره برداری می رسد یا عملیات آنها آغاز می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات در دهه فجر انقلاب اسلامی سفر شهرستانی با حضور استاندار زنجان است که تا دهه فجر این سفرها انجام و مصوبات اجرایی می شود.

,

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: گزارش مدون و مجلد از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی آماده شده است.

,

نیک سرشت از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با مشارکت دستگاه های اجرایی خبرداد و گفت: کرسی های آزاد اندیشی توسط دانشگاه های استان زنجان برای پاسخگویی به سئوالات دانشجویان در این ایام تدارک دیده شده است.

,

وی از برگزاری نسشت خبری همه دستگاه های اجرایی در ایام دهه فجر به منظور ارائه خدمات خبر داد و گفت: تولید 10 مورد موشن گرافی عملکرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اقدامات در این زمینه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه