اخبار داغ

عضو فراکسیون امید مجلس:

استانی شدن انتخابات حلقه ارتباط مردم و حاکمیت را قطع می کند

استانی شدن انتخابات حلقه ارتباط مردم و حاکمیت را قطع می کند
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: نمایندگان مجلس حلقه ارتباط مردم و حاکمیت هستند و در صورت استانی شدن انتخابات، حلقه ارتباط مردم و حاکمیت قطع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی این روزها خبرساز شده است و نمایندگان مجلس در حالی به کلیات آن رأی داده‌اند که به نظر می‌آید درنهایت جزئیات آن نیز رأی بیاورد.
هرچند که بعید به نظر می‌رسد در صورت تصویب مجلس و حتی موافقت شورای نگهبان این طرح به انتخابات مجلس یازدهم برسد اما بااین‌حال تصویب آن می‌تواند تأثیر بسزایی در انتخابات بگذارد.
رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با خبرنگار قم فردا بابیان این‌که مخالف طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: نمایندگان مجلس برای رسیدگی به مشکلات مردم مدت‌زمان زیادی را صرف می‌کنند که نشان‌دهنده ضرورت حفظ این ارتباط تنگاتنگ است چراکه اگر نمایندگان ملت به مشکلات مردم رسیدگی نکنند چه کسانی می‌توانند به داد مردم برسند.
وی افزود: نمایندگان مجلس حلقه ارتباط مردم و حاکمیت هستند و در صورت استانی شدن انتخابات، حلقه ارتباط مردم و حاکمیت قطع می‌شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس تصریح کرد: در صورت تصویب این طرح دیگر از شهرستان‌ها کسی به مجلس راه نخواهد یافت و تنها کسانی که صاحب ثروت و موقعیت هستند، می‌توانند به مجلس راه یابند.
وی بابیان اینکه اجرای این طرح موجب گردش نخبگان نمی‌شود، گفت: این طرح جامع و کامل نیست و باید ایرادات آن برطرف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, قم فردا,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه