اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرعباس:

افزایش ۴۰۰۰ درصدی کشفیات سوخت در بندرعباس

افزایش ۴۰۰۰ درصدی کشفیات سوخت در بندرعباس
فرماده انتظامی بندرعباس با اشاره به افزایش چهار هزار درصدی کشفیات سوخت در 10 ماهه سال جاری گفت: در این مدت 22 میلیون لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی بندرعباس ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به کاهش 52 درصدی جرائم خشن در این شهرستان اظهار کرد: در 10 ماهه نخست سال جاری 162 نفر از مجرمین خشن دستگیر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه سایر سرقت ها در بندرعباس یک درصد افزایش یافته است، گفت: در سال گذشته سه هزار و 927 مورد بوده و در  10 ماهه سال جاری به سه هزار و 970 مورد رسیده است.

,

مشایخ با اشاره به کاهش 21 درصدی کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته عنوان کرد: در 10 ماهه سال جاری 11 تن مواد مخدر در بندرعباس کشف شده است که در این رابطه 270 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شده اند.

,

وی با بیان اینکه کشفیات سلاح در این شهرستان 37 درصد افزایش یافته است، عنوان کرد: دو هزار و 838 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند همچنین کشفیات تجهیزات ماهواره ای 29 درصد افزایش یافته است.

,

فرماده انتظامی بندرعباس با اشاره به افزایش 4 هزار درصدی کشفیات سوخت در 10 ماهه سال جاری عنوان کرد: در سال گذشته 524 هزار  و 140 لیتر کشف شده و در 10 ماه نخست سال جاری 22 میلیون لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

,

مشایخ با بیان اینکه کشف مشروبات الکلی در 10 ماه نخست سال جاری  33  درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در این رابطه 720 هزار نفر اعم از توزیع کننده و مصرف کننده دستگیر شده اند همچنین کشف مشروبات خارجی 29 درصد کاهش یافته است.

,

وی با اشاره به افزایش 9 درصدی مراجعه کننده به کلانتری ها گفت: در این زمینه 45 هزار و 841 فقره پرونده تشکیل شده که افزایش 32 دصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

,

فرمانده انتظامی بندرعباس خاطر نشان کرد: در10 ماهه نخست سال جاری 295 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده که نسبت به مشابه سال گذشته 127 درصد افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه