اخبار داغ

نماینده مردم پلدختر در مجلس:

مخالف استانی شدن انتخابات هستم/تضییع حقوق مردم شهرهای کوچک‌

مخالف استانی شدن انتخابات هستم/تضییع حقوق مردم شهرهای کوچک‌
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با بیان اینکه با استانی شدن انتخابات مخالف هستم گفت: استانی شدن حقوق مردم شهرهای کوچک‌تر را ضایع می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حمیدرضا کاظمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با سفیر افلاک، اظهار داشت: با استانی شدن انتخابات مخالف هستم چراکه در انتخابات استانی شناخت نسبت به کاندیداها کمتر است و دقت در انتخاب کاندیداها به‌مانند انتخاب حوزه‌ای نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه برگزاری انتخابات استانی نیازمند زیرساخت و الزاماتی است افزود: این زیرساخت و الزامات در شهرستان‌ها وجود ندارد و برگزاری آن زمان‌بر و هزینه‌بردار است؛ افزایش هزینه استانی شدن انتخابات باعث ایجاد فساد مالی می‌شود و این خود سبب ورود وابستگان قدرت و ثروت به بهارستان می‌شود.

,

 

,

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این طرح یک‌بار دیگر از طریق شورای نگهبان رد شده و مطمئناً باز هم در شورا رد می‌شود چراکه حضور حداکثری مردم و مشارکت عمومی در انتخابات یک اصل است.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه زمانی باید انتخابات استانی باشد که نمایندگان دغدغه عملیات کاری و اجرایی در حوزه شهرستان را نداشته باشند تصریح کرد: مردم به‌ویژه در روستاها و شهرهای کوچک از نمایندگانشان انتظاراتی دارند و برای ما نیز رأی مردم مهم است بنابراین درصورتی‌که انتخابات استانی شود این مسئله کم‌رنگ‌تر می‌شود.

,

 

,

کاظمی خاطرنشان کرد: شاید استانی شدن انتخابات برای شهرهای بزرگی ازجمله تهران مشکل ایجاد نکند ولی حقوق مردم شهرهای کوچک‌تر را ضایع می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه