اخبار داغ

۵۰۰ تن کود شیمیایی در سردشت توزیع شد

۵۰۰ تن کود شیمیایی در سردشت توزیع شد
مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت: امسال ۵۰۰ تن کود شیمیایی در بین کشاورزان ۲ بخش وزینه و مرکزی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: این میزان کود شیمیایی توسط کارگزاری های مجاز در بین کشاورزان توزیع و شامل اوره، فسفات و پتاسه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با ابراز گلایه از تاخیر در عرضه کود شیمیایی به عاملان شهرستانی، بیان کرد: هیچ مشکلی در زمینه توزیع کود شیمیایی در سطح شهرستان وجود ندارد.

,

وی اظهار داشت: به منظور نظارت دقیق بر فعالیت شرکت های توزیع کننده و جلوگیری از هرگونه توزیع خارج از شبکه، اکیب هایی متشکل از نیروهای جهادکشاورزی، صمت و تعزیرات در سطح شهر بازدیدهایی را انجام داده و در صورت رعایت نکردن ضوابط و دستورالعمل ها از فعالیت واحد متخلف جلوگیری می شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت: در راستای اطمینان خاطر دادن به کشاورزان جلساتی با حضور عاملان توزیع کننده نهاده های یارانه ای و ادارات حاکمیتی برگزار می شود تا با ارایه راهکار و رفع موانع در جهت شفافیت بیشتر، این نهاده ها به سهولت در دسترسی کشاورزان قرار گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه برای افزایش تولید محصولات کشاورزی همزمان با حفظ منابع آب و خاک باید به صورت بهینه از کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، افزود: کشاورزان با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی، کارگزاران و عاملان مجاز توزیع کود، نسبت به تهیه کودهای مورد نیاز خود اقدام کنند.

,

به گزارش اروم نیوز، مساحت شهرستان ۱۳۹ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده و مجموع اراضی زراعی سردشت حدود ۲۴ هزار هکتار و اراضی باغی پنج هزار و ۸۰۰ هکتار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه