اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان:

ادغام اتحادیه‌ها در صورت بهبود اوضاع صورت می‌گیرد

ادغام اتحادیه‌ها در صورت بهبود اوضاع صورت می‌گیرد
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان گفت: ادغام اتحادیه‌ها در صورت بهبود اوضاع صورت می‌گیرد و نظر همه اتحادیه‌ها برای تصمیم گیری نهایی درباره این مسأله اخذ خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عافیتی‌احمد امروز در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه فعالیت اجتماعی اتاق اصناف همدان با نقطه مطلوب فاصله دارد، اظهار کرد: اتاق اصناف با حضور پر رنگ‌تر در مراسم‌های ملی و مذهبی در حد و اندازه بازار همدان ظاهر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه حلقه مفقوده در اتاق و البته بخش‌های مختلف کشور آموزش است، افزود: توجه ویژه به این امر می‌تواند به بسیاری از مشکلات اصناف پایان دهد و ارتقا سطح بازار را به دنبال داشته باشد.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان با اشاره به اینکه امروز مردم با وجود تمام مشکلات پای نظام و انقلاب ایستادند، ادامه داد:  افزود: این انقلاب بدون مردم مفهوم ندارد و در این 40 سال به لطف پروردگار اقدامات خوبی انجام شده است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز خدعه دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود، تصریح کرد: امروز کافی است همه مانند گذشته پای کار باشند تا بتوانیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

,

عافیتی‌احمد همچنین درباره ادغام اتحادیه‌های  صنفی در همدان اظهار کرد: در بحث ادغام نگرانی وجود ندارد و کار شتابزده و بدون رعایت اصول کارشناسی انجام نمی‌شود.

,

وی با بیان اینکه ادغام در صورتی که باعث بهبود اوضاع اتحادیه‌ها شود صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: نظر همه اتحادیه‌ها برای تصمیم گیری نهایی درباره این مسأله اخذ خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه