اخبار داغ

درپی دستگیری مجری پرس تی‌وی؛

توییتری‌های قزوین حمایت خود را از "مرضیه هاشمی" اعلام کردند

توییتری‌های قزوین حمایت خود را از "مرضیه هاشمی" اعلام کردند
درپی دستگیری مجری پرس تی‌وی توئیتری‌های قزوین حمایت خود را از "مرضیه هاشمی" اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی در انتقاد از بازداشت خانم مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی توسط پلیس آمریکا ذیل دو هشتگ #از_خاشقچی_تا_مرضیه و #From_Khashoggi_to_marziehhashemi، ضمن انتقاد از رفتارهای توهین آمیز با خانم هاشمی در حین بازداشت، جنایت های حقوق بشری آمریکا را بازخوانی کردند و خواستار آزادی فوری و بلاقید وی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

کاربران توییتر نوشتند: وقتی آمریکا از سلاخی جمال خاشقچی به دلیل چند انتقاد ساده از عربستان و باوجود دفاع او از برخی اقدامات سعودی چون حمله به یمن و به شهادت رساندن شیخ نمر، حمایت می‌کند نگرانی‌ها درباره نوع رفتار آمریکا با خانم هاشمی خبرنگار انقلابی و منتقد سیاست‌های آمریکا و عربستان بسیار زیاد خواهد بود. این دو هشتگ، ترند اول و دوم توییتر است.

باگذشت شش روز از دستگیری مرضیه هاشمی، فعال رسانه‌ای آمریکایی‌الاصل مقیم ایران که بدون هیچ اتهامی و توأم با بی‌حرمتی و شکنجه صورت گرفته، همچنان بخشی از به اصطلاح مدعیان حقوق بشر و شبه سلبریتی‌هایی که معمولا به‌خاطر زندانی شدن تروریست‌ها و جاسوس‌ها فریاد آزادی سر می‌دهند در سکوت به‌سر می‌برند.

در این میان کاربران توئیتری استان قزوین با انتشار پست‌های گسترده خود در این شبکه اجتماعی ضمن محکومیت عملکرد امریکا در برخورد با این خبرنگار، حمایت خود را از مرضیه هاشمی اعلام کردند.

در ادامه توئیت‌های فعالان فضای مجازی استان قزوین را در توییتر می‌خوانید:
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,

,
, ,





































انتهای پیام/
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه