اخبار داغ

آمادگی دستگاه ها برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب

آمادگی دستگاه ها برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب
سرپرست فرمانداری زاهدان بر لزوم مشارکت گسترده دستگاه ها در برگزاری هر چه با شکوه تر جشن چهل سالگی انقلاب تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، ابوذر مهدی نخعی در جلسه شورای اداری شهر زاهدان که با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: در مورد چهل سالگی انقلاب حجت را تمام کرده ایم و تذکرات لازم را به مدیران برای حضور و مشارکت هر چه فعال تر در برنامه داده ایم، لذا کم کاری در این زمینه را به هیچ عنوان نمی پذیریم و آن را به منزله دگردیسی مدیر مذکور نسبت به آرمان های انقلاب و نظام تلقی می کنیم.

وی تصریح کرد: شکوفایی و پیشرفت نظام در چهل سالگی اش کاملا مشهود است و کسانی که آن را انگار می کنند یا خود را به خواب زده اند و یا در زمین دشمن بازی می کنند.

سرپرست فرمانداری زاهدان با اشاره به پیشرفت های شگرف انقلاب در عرصه های مختلف اذعان کرد: خودکفایی در کشاورزی، صادرات در صنعت، گسترش خدمات بهداشتی و پزشکی، توسعه زیرساخت های اساسی نظیر ریل و موارد بی شمار از این قبیل مسائلی نیستند که کسی بتواند آن ها را انکار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
, و ,
,
,


نخعی با تاکید بر خودداری از اجرای برنامه های کلیشه ای و تکراری اظهار کرد: تلاش کنید با سلیقه و ابتکار عملی که از خود بروز می دهید، کار مفید و جدید انجام دهید.

وی افزود: اجرای برنامه ها را به مراکز و مناطق خاصی از شهر محدود نکنید و گسیل آن را به نحوی مطلوب در سطح روستاها و عشایر نیز دنبال کنید.

این مقام مسئول از برگزاری نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای چهل ساله انقلاب و با مدیریت فرمانداری در محل نمایشگاه های دائمی شهر زاهدان خبر داد و تاکید کرد: این نمایشگاه 11 دی ماه سال جاری برپا می شود و مشارکت جدی و همه جانبه دستگاه ها و ادارات کل مستقر در مرکز استان را می طلبد.

وی در پایان گفت: علیرغم اتفاقات مهم و خوبی که در طول این چهل سال رخ داده، باز هم آینده انقلاب پیش رو است و اطمینان داریم با عبور از این گردنه ها و تنگناها دشمن را مجبور به تعظیم و عقب نشینی بیشتر از هر زمان دیگری خواهیم کرد.

محمدامیر براهویی، معاون خدمات شهری شهردار زاهدان نیز از نصب پرچم های 40 متری در مناطق پنج گانه زاهدان خبر داد و افزود: علاوه بر پرچم موجود در میدان سربازان گمنام زیباشهر، 4 پرچم دیگر نیز برای نصب در مناطق مختلف تهیه شده است.

وی گفت: 16 المان مناسبتی نیز برای ایام دهه مبارک فجر تهیه شده است که جاینمایی و نصب خواهند شد.

براهویی تصریح کرد: با توجه به مقاربت جشن های دهه فجر با ایام فاطمیه، تمهیدات لازم برای مناسب سازی برنامه ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

,
,
,
, و ,
,
,
,
, و ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه