اخبار داغ

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل خبر داد؛

5 پروژه ورزشی اردبیل در دهه فجر به بهره برداری می‎رسد

5 پروژه ورزشی اردبیل در دهه فجر به بهره برداری می‎رسد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، پنج پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، بهرام آقاخانی عصر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح پنج پروژه عمرانی ورزشی استان اردبیل در دهه فجر امسال خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

به گفته این مسئول در شهرستان پارس آباد خوابگاه ورزشی شهرستان و سالن ایثار آماده افتتاح در دهه فجر هستند که برای این خوابگاه  550 متر مربعی با هزینه‌ای بالغ بر 393 میلیون تومان صرف شده است.

,

 مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: سالن ایثار شهرستان پارس آباد از محل پروژه‌های ملی به مساحت 900 متر مربع و با هزینه 2 میلیارد و 558 میلیون ریال، آماده افتتاح در دهه مبارک فجر است.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از بهره‌برداری یک پروژه در شهرستان کوثر خبر داد و بیان داشت: برای عملیات عمرانی و احداث سالن سنگ آباد شهرستان کوثر که از سال 1389 آغاز شده  و مساحت 873 متر مربعی دارد،  هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون ریالهزینه شده است.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: دوپروژه از پنج پروژه افتتاحی در دهه فجر امسال در استان اردبیل با مشارکت بخش خصوصی  ساخته شده است.

,

 طبق اعلام این مسئول استخر شهرک شهید رجایی اردبیل که مساحتی بالغ بر 2000 مترمربع دارد پس از  تعطیلی چندین ساله سال‌ها با مشارکت بخش خصوصی را تکمیل، ترمیم و تجهیزشده است.

,

آقاخانی بیان داشت:سالن ورزشی روستای شام اسبی نیز با همت بخش خصوصی به مساحت 1177 مترمربع احداث و تکمیل شده است که این پروژه نیزدر دهه فجر امسال افتتاح خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه