اخبار داغ

وعده فرماندار چرام برای رفع مشکل آب آشامیدنی و روشنایی معابر روستای آرند

وعده فرماندار چرام برای رفع مشکل آب آشامیدنی و روشنایی معابر روستای آرند
فتاحی اصل:با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت برق شهرستان چرام، مشکلات شبکه روشنایی معابر این منطقه تا چند روز آینده برطرف خواهد شد ویک حلقه چاه آب شرب برای روستای آرند و روستا‌های اطراف حفر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  به نقل از چرام ،اخبار روستای آرند با ۶۰ خانوار بصورت ماهانه در رسانه ها منتشر میشد و از نبود آب شرب کافی رنج می بردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام ,

 

,

 نداشتن گاز در فصل سرما یکی دیگر از مشکلات این روستا است که با وجود ورود فصل سرما به این روستا،باعث مشکلات عدیده ای شده است.

,

 

,

 فرماندار چرام در جمع خبرنگاران محلی گفت: با توجه به مطالعات انجام شده به همت اداره اُمور عشایر شهرستان چرام، یک حلقه چاه آب شرب برای روستای آرند و روستا‌های اطراف حفر خواهد شد.

,

 

,

هادی فتاحی اصل از برطرف شدن مشکل ورودی جاده ارتباطی این روستا، با ساخت یک حلقه پل خبر داد و افزود:تا زمان اجرای برنامه اساسی برای مسیر ارتباطی این منطقه، آمادگی کامل در زمینه تسطیح و بازگشایی مسیر این روستا در فصل بارندگی وجود دارد.

,

 

,

وی به ضرورت تعیین تکلیف زمین‌های منابع طبیعی و کشاورزی این منطقه اشاره کرد و گفت:باتوجه به زمین‌های حاصلخیز و مرغوب کشاورزی منطقه آرند، مقرر شد زمین‌های کشاورزی این روستا که در نقشه‌ی قبلی جزء منابع ملی محسوب می شد، به همت اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان چرام و با اجرای ماده ۵۴ به کشاورزان این منطقه واگذار و مجوز فعالیت در این زمین‌ها صادر شود.

,

 

,

فتاحی اصل ادامه داد:با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت برق شهرستان چرام، مشکلات شبکه روشنایی معابر این منطقه تا چند روز آینده برطرف خواهد شد.  

,

 

,

 

,

لازم به ذکر است نبود آب کافی، نداشتن گاز در فصل سرما، نبود راه ارتباطی مناسب و عدم آنتن دهی تلفن همراه از جمله مطالبات مردم روستای آرند است.

,

 

,

 

,

گفتنی است روستای آرند با ۶۰ خانوار و ۲۳۰ نفر جمعیت در ۸ کیلومتری مرکز شهر چرام واقع شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه