اخبار داغ

خودروهای شوتی باعث نا امن شدن راه های استان بوشهر شده است

خودروهای شوتی باعث نا امن شدن راه های استان بوشهر شده است
امام جمعه دلوار گفت: پدیده اتومبیل های شوتی چند سالی است در استان بوشهر نیز به صورت فزاینده ای رشد کرده و متاسفانه همین عامل ضمن نا امن نمودن راه های استان باعث بی نظمی در جاده های استان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ علی زاهددوست امام جمعه دلوار در گفت و گو با خبرنگار سپاس با تاکید بر اینکه باید پدیده ماشین های شوتی در جاده ساحلی کنترل شوند، اظهار داشت: خودروهایی که چند سالی است با سرعت بالاتر از 120 کیلومتر در ساعت جاده های استان را به تسخیر خود درآورده اند و در موارد بسیاری عامل جانباختن انسان های بیگناه و تصادف های شدید می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس ,

زاهددوست بیان کرد: متاسفانه  مدتی است وجود چنین خودروهای در جاده پر خطر ساحلی افزایش یافته و همین خود باعث بروز اتفاقات و حوادث و تصادفات شده است. این خودروها با سرعت بسیار بالایی و بدون پایبندی به قانون و مقررات حادثه آفرین می شوند که باید با ایجاد شرایط لازم زمینه کنترل اینگونه خودروها فراهم شود.

,

وی گفت: البته منظور از کنترل قلع و قمع و تعقیب و برخورد نیست بلکه باید در قوانین حمل کالای ملوانی از گمرک به بازار شرایط و ضوابطی وجود داشته باشد تا اساسا ماشین های شوتی دیگر وجود نداشته باشند.

,

زاهددوست ادامه داد: به نظر می رسد اگر اعمال محدودیت های غیر لازم در موضوع حمل و جابجایی کالای ملوانی برداشته شود یک جوان بیکار مجبور به روی آوردن به این شغل پر خطر نمی شود تا هم جان خودشان و هم جان دیگ آن را به خطر بیندازند.

,

امام جمعه دلوار تصریح کرد: پدیده اتومبیل های شوتی چند سالی است در استان بوشهر نیز به صورت فزاینده ای رشد کرده و متاسفانه همین عامل ضمن نا امن نمودن راه های استان باعث بی نظمی در جاده های استان شده است.

,

وی تصریح کرد: بالاخره یک نهاد و مجموعه ای باید بیایید و پاسخگوی این وضع باشد که چرا چنین شرایطی رقم خورده و چرا کسی جلوی این شرایط را نمی گیرد.

,

زاهددوست افزود: من واقعا نمی دانم چرا یک کالا و بار ملوانی وقتی از گمرک ترخیص و خارج  شد نیروی انتظامی همان بار و کالا را تحت عنوان قاچاق و بار غیر مجاز ضبط می کند. اگر قاچاق است چرا توسط گمرک ترخیص می شود و اگر قاچاق نیست و ترخیص می شود چرا نیروی انتظامی اینگونه عمل می کند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه