اخبار داغ

مدیرکل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور؛

منابع انسانی شهرداری‌ها، اصلی‌ترین عامل ایجاد درآمد پایدار/ ایجاد رضایت شغلی موجب تقویت اندیشه کاری می شود

منابع انسانی شهرداری‌ها، اصلی‌ترین عامل ایجاد درآمد پایدار/ ایجاد رضایت شغلی موجب تقویت اندیشه کاری می شود
مدیرکل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ایجاد رضایت شغلی و افزایش انگیزه در کارکنان شهرداری باعث می‌شود تا توانمندی آنان را برای فکر کردن و اندیشه‌های مثبت کاری تقویت سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس کرکه آبادی، مدیرکل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درگفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز به منابع انسانی شهرداری ها که مهمترین عامل در ایجاد درآمد پایدار است اشاره و گفت:  منابع انسانی شهرداری‌ها، اصلی‌ترین عامل ایجاد درآمد پایدار محسوب می‌شوند و از عواملی بشمار می‌روند که می‌توانند کمبودها و محدودیت‌ها را در دیگر عوامل جبران نموده و به افزایش درآمد کمک نمایند.

وی تصریح کرد: در یک سیستم تفکر و اندیشه انسانی، بسیاری از کاستی‌ها و محدودیت‌های مادی را با تکیه‌بر نیروی فکر واستعدادانسانی، برطرف کرده و یا کاهش می‌دهد.

کرکه آبادی با بیان اینکه تولید درآمد به منابع انسانی و کار او بستگی دارد، تصریح کرد: آنچه در حال حاضر در شهرداری‌ها مهم است اندیشه وتفکر نیروهای خدوم شهرداری‌ها که می توانند، تغییرات مثبت را در منابع مادی شناسایی کنند و سپس با بررسی‌های دقیق، موجبات درآمدزایی برای شهرداری خود را فراهم سازند.

مدیرکل دفتر نوسازی تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت: آنچه امروزه به نام تکنولوژی مطرح است تحولات شگرف فکر انسان در تسلط بر طبیعت است درواقع شهرداران که به‌عنوان مدیران تولید ذکر می‌شوند با توان نیروی انسانی خود در اداره کردن شهر موفق خواهند بود.

کرکه آبادی گفت: توجه به عامل نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه در دستگاه‌ها بخصوص شهرداری‌ها بیش از گذشته دارای اهمیت بوده و باید به آن توجه کافی داشت.

مدیرکل دفتر تحول اداری شهرداری هادرکشور افزود: شهرداری‌ها به‌عنوان یک موسسه عمومی غیردولتی، با توان خود به‌صورت خودکفا برای ارائه خدمات مهم شهری به شهروندان ایجاد می‌شوند و انسان‌های درون آن با اقدامات خود زمینه تولید درآمد را فراهم نموده و درنهایت خدمات مطلوب به مردم را ارائه نمایند.

وی رضایت شغلی و افزایش انگیزه در کارکنان را موجب توانمندی آنان عنوان و تصریح کرد: ایجاد امنیت شغلی با بهبود وضعیت استخدامی کارکنان، برقراری عدالت در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی نیروی انسانی و اقدامات لازم بر آن‌ها بستری را فراهم می‌سازد تا کارکنان شهرداری‌ها بتوانند بدون دغدغه بافکر، دانش و اندیشه خود درآمد کافی را برای توسعه و آبادانی شهر خویش فراهم سازند.

وی در پایان گفت: امید است با تصویب پیشنهاد اصلاح فوق‌العاده جذب کارکنان، اصلاح آئین‌نامه حقوق و مزایای شهرداران، همچنین ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری‌ها و بهبود وضعیت استخدامی کارکنان غیررسمی شاهد افزایش اعتماد و انگیزه کافی برای تلاش مضاعف در آبادانی و ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم عزیزمان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, . ,
,
, .,
,
, .,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه