اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

کارخانه گلرنگ قبل از افتتاح رسمی با ۲۰۰ نیرو آغاز به کار کرده است/ خرید تجهیزات پتروشیمی زنجان به ارزش ۱۸ میلیون یورو

کارخانه گلرنگ قبل از افتتاح رسمی با ۲۰۰ نیرو آغاز به کار کرده است/ خرید تجهیزات پتروشیمی زنجان به ارزش ۱۸ میلیون یورو
رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: کارخانه گلرنگ قبل از افتتاح رسمی با ۲۰۰ نیرو آغاز به کار کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تولید در کارخانه گلرنگ زنجان انجام می‌شود، اظهار کرد: این کارخانه با وجود راه‌اندازی خط تولید اما هنور افتتاح رسمی نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این کارخانه اکنون بالای ۲۰۰ نفر نیروی کار دارد، ابراز کرد: در حال حاضر فاز یک این کارخانه راه‌اندازی شده و فازهای بعدی نیز طبق برنامه در دست اجرا است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: محصولات این  کارخانه با نام زنجان به بازار عرضه می‌شود.

,

وی با اشاره به آخرین وضعیت شرکت صنایع کشاورزی و کود(پتروشیمی زنجان) عنوان کرد: تجهیزات پتروشیمی زنجان وارد کشور شده و طی یک هفته آینده نخستین محموله به محل کارخانه منتقل خواهد شد.

,

فغفوری با بیان اینکه تجهیزات خریداری شده به ارزش ۱۸ میلیون یورو است، خاطرنشان کرد: گشایش اعتبار نیز انجام شده و برنامه ما از زمان گشایش اعتبار تا بهره‌برداری به مدت ۳ سال است.

,

وی با اشاره به اینکه تب و تاب اجرای پروژه و تاثیرات آن از سال اول خود را نشان خواهد داد، گفت: حدود ۱۵۶ میلیون یور نیز گشایش اعتبار شده است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: با بهره‌برداری از پتروشیمی اشتغالزایی خوبی در این حوزه انجام خواهد شد که تمام تلاش ما این است که این کار را هرچه زودتر به سرانجام برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه