اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

طراحی جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران بسیار دقیق انجام شد

طراحی جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران بسیار دقیق انجام شد
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه طراحی جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی‌بسیار دقیق انجام شده است، گفت: معیشت مردم و اشتغال مورد هدف دشمن قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در مراسم اختتامیه نخستین دوره مدرسه کسب و کار در آمل با بیان اینکه دشمن بر مسائل اقتصادی تکیه کرده است، اظهار کرد: دشمن در بحث فرهنگی، اطلاعاتی و نظامی‌ به نتیجه نرسیده است.

این مسئول با اشاره به دولت دوم خرداد افزود: دولت وقت اعتقادی به مسائل اقتصادی نداشت و بر روی سیاست توجه کرده بود و رییس جمهور آن زمان معتقد به لیبرال دموکراسی بود.

وی افزود: تشت رسوایی لیبرال دموکراسی تمام زمین را گرفته است و فرانسه و انگلیس و المان و امریکا دچار آن شده اند.

بابایی با اشاره به اینکه بسیاری از اصول لیبرال دموکراسی در تضاد با تشیع است، خاطرنشان کرد: مرامی‌ که امروز برخی در داخل کشور دارند همان مرام لیبرال دموکراسی است، اما منجر به براندازی نظام نشده است.

وی تاکید کرد: مردم با دولت کار می‌کنند و انقلاب مسیر خود را می‌رود و دچار چالش‌هایی هم شدیم.

این مسئول با اشاره به اینکه زمانی دچار چالش مهمات بودیم اما امروز در زمینه تسلیحات نظامی‌ در دنیا حرفی برای گفتن داریم، گفت: معیشت مردم و اشتغال مورد هدف دشمن قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در چندسال اخیر شیب سقوط اشتغال سرعت گرفته است، اظهار داشت: قاچاق دام مولد از کشور هیچ توجیهی ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه طراحی جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی‌بسیار دقیق انجام شده است، اظهار داشت: جوجه های یک روزه مرغ از انگلیس می‌اید و اگر انها بخواهند به ایران مرغ مادر ندهند قیمت مرغ می‌تواند چند ده برابر شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در حال حاضر دام مولد از کشور خارج می‌شود و دولت در حال وارد کردن گوشت است، اظهار داشت: طراحی دشمن این است که شریان های حیاتی تغذیه و نیازهای اولیه مردم به گونه ای باشد که همه چیز در دستان او باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال اجرای سیاست نفت برابر غذا است که این همان داستان cft است، تاکیدکرد: سی اف تی همان نفت برابر غذا است.

این مسئول با بیان اینکه نمی‌دانم آنهایی که باید علیه جنگ اقتصادی با تکیه بر توان داخل اقدام کنند چه می‌کنند، گفت: 7 سال است که سپاه حاضر است با تمام قوا در بحث اقتصاد به کمک دولت بیاید اما جوابی نمی‌گیرد.

بابایی با اشاره به اینکه خورشید، آفتاب و باد بهترین دارایی‌های این سرزمین هستند، ادامه داد: استان مازندران دارای پتانسیل های بسیاری در زمینه سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه از حسینه ها و حوزه ها و مکان ها برای استفاده از کارگاه های آموزشی می‌توان استفاده کرد، گفت: باید از کمترین امکانات بیشتری بهره‌وری را برد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه