اخبار داغ

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان خبر داد؛

کاهش ۱۸درصدی آمار مددجویان نوجوان در کانون اصلاح و تربیت ماهان

کاهش ۱۸درصدی آمار مددجویان نوجوان در کانون اصلاح و تربیت ماهان
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در آذرماه سال جاری ۷۸ درصد ابلاغ های استان به صورت الکترونیکی انجام شده است،گفت:طی این مدت بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ابلاغ الکترونیکی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حمید خالقی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان با اشاره به آمار پرونده های ورودی به دادگستری استان کرمان اظهار داشت : در ۹ ماهه ی سال جاری بیش از ۴۱۵ هزار پرونده وارد دادگستری استان شده است که همچنین  طی این مدت با تلاش شبانه روزی قضات و کارکنان اداری  بالغ بر  ۴۱۶ هزار فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با اعلام اینکه درصد نرخ رسیدگی از ابتدای سال تاکنون در دادگستری استان کرمان ۱۰۰ درصد بوده است ،گفت: متوسط زمان رسیدگی در محاکم تجدید نظر نسبت به دادگاه ها ،  دادسرا ها و سایر محاکم بیشتر بوده است.
 

,
,

پرونده های مسن دادگستری استان کرمان ۷۳درصد کاهش یافته اند

, پرونده های مسن دادگستری استان کرمان ۷۳درصد کاهش یافته اند, پرونده های مسن دادگستری استان کرمان ۷۳درصد کاهش یافته اند,

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان به کاهش ۷۳ درصدی پرونده های مسن در دادگستری استان اشاره  کرد و افزود : موجودی پرونده های مسن در ابتدای سال ۹۷ بیش از ۳۷ هزار فقره بوده است که این امار تا پایان آذرماه سال جاری به ۱۳ هزار فقره رسیده است که این کاهش در پرونده های موجود در دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان های استان  ۷۵ درصد،  در دادگاه های بخش  استان ۶۴ درصد  و در دادسراهای عمومی و انقلاب استان ۷۲ درصد بوده است.
 

,
,

کاهش ۱۵درصدی ورودی پرونده ها به دادسراهای استان کرمان

, کاهش ۱۵درصدی ورودی پرونده ها به دادسراهای استان کرمان, کاهش ۱۵درصدی ورودی پرونده ها به دادسراهای استان کرمان,

خالقی به آمار پرونده‌های ورودی به دادسراهای عمومی و انقلاب استان اشاره کرد و اذعان داشت : در مجموع دادسراهای عمومی و انقلاب استان کرمان در ۹ ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ورودی پرونده‌ها ۱۵ درصد کاهش داشته است.

,

وی با بیان این مطلب که در بین دادگاه های عمومی و انقلاب استان کرمان پرونده‌های ورودی به دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کوهبنان در ۹ ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است ، عنوان کرد : بعد از کوهبنان دادگاه عمومی انقلاب شهرستان انار با ۲۲ درصد کاهش مواجه بوده است.

,

وی به عملکرد شعب تجدیدنظر استان اشاره کرد و بیان کرد : ورودی پرونده‌ها در ۹ ماهه ی  سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به شعب تجدید نظر ۴ درصد افزایش یافته است و خروجی نیز در همین مدت ۴ درصد افزایش داشته است.

,

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در ۸ ماه ابتدای سال جاری آمار مددجویان کانون اصلاح و تربیت کرمان   ۱۸ درصد کاهش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه