اخبار داغ

براساس رأی شورای شهر مشهد مقرر شد؛

تأسیس خانه ادبیات مشهد در خانه مرحوم سیدمحمود فرخ

تأسیس خانه ادبیات مشهد در خانه مرحوم سیدمحمود فرخ
براساس رأی شورای شهر مشهد، شهرداری مکلف شد خانه سیدمحمود فرخ خراسانی را به عنوان اولویت خود برای تأسیس خانه ادبیات مشهد خریداری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، چهل‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد صبح امروز در سالن جلسات علنی شورای شهر مشهد با چند دستورجلسه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

 

,

تأسیس خانه ادبیات مشهد در خانه سیدمحمود فرخ خراسانی

, تأسیس خانه ادبیات مشهد در خانه سیدمحمود فرخ خراسانی,

نخستین دستورکار در خصوص خرید خانه سیدمحمود فرخ خراسانی بود که براساس رأی شورای شهر شهرداری مکلف شد این مکان را به عنوان اولویت خود برای تأسیس خانه ادبیات مشهد خریداری کند.

,

در این مکان طی دهه‌های ۴۰ و ۵۰ انجمن ادبیات فرخ برگزار می‌شده است.

,

احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد نیز بیان کرد: طبق وعده وزیر فرهنگ و ارشاد در صورت تأسیس خانه ادبیات مشهد در این مکان، مقر اصلی انجمن ادبیات ایران نیز به این مکان منتقل خواهد شد.

,

نظریه کمیسیون مشترک عمران و اقتصادی با موضوع ایجاد ردیف مشخص برای محدوده و محلات هدف و حریم شهر مشهد در بودجه سنواتی شهرداری مشهد دستورکار بعدی چهل‌وهشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد بود که با در نظر گرفتن مواد آن با موافقت اعضای شورای شهر مشهد مواجه شد.

,

در دستورکار دیگر این جلسه به طرح ساماندهی کافوهای مخابراتی در مشهد اختصاص یافت.
براساس مصوبه شورای شهر مشهد، شهرداری مکلف به اجرای طرح جامع ساماندهی کافوهای مخابراتی در سطح شهر با مشارکت بخش خصوصی شد.

,
,

این مصوبه به منظور ایجاد وحدت رویه در طراحی، نصب و همچنین تغییرات زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی برای کاهش اثرات مخرب و تبعات ناشی از نصب بی‌رویه این تجهیزات است.

,

 

,

تصویب طرح به کارگیری روش‌های نوین تفکیک از مبدأ پسماندهای شهری

, تصویب طرح به کارگیری روش‌های نوین تفکیک از مبدأ پسماندهای شهری,

همچنین اعضای شورای شهر، در زمینه به کارگیری روش‌های نوین در بازیافت و تفکیک از مبدأ پسماندهای شهری تصمیم‌گیری کردند.

,

شورای شهر مشهد در این زمینه شهرداری را مکلف به این کرد که به منظور کاهش آلودگی‌های محیط زیستی و هزینه‌های روش‌های سنتی برای جمع‌آوری، حمل و دفن زباله، از ظرفیت استارتاپ‌های علمی استفاده کند.

,

سمیه عطائی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه