اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

قاچاق، موجب نابودی تولید داخلی و اشتغال در کشور می شود

قاچاق، موجب نابودی تولید داخلی و اشتغال در کشور می شود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: قاچاق، تولید داخلی و اشتغال در کشور را از بین می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی در جمع اعضای این شورا اظهار داشت: باید مسئله حاشیه نشینی در جلسات شورای فرهنگی استان پیگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: مسئله قاچاق باید به جد پیگیری و جلوگیری شود، اگر به این مباحث توجه نشود کشور دچار مشکلات عدیده ای خواهد شد.

,

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: بنا به بیان مقام معظم رهبری از جمله مضرات قاچاق این است که دولت از کالاهای قاچاق منفعت مالیاتی و گمرکی نمی برد.

,

حجت الاسلام قریشی ابراز کرد: متأسفانه مقابله با کالای قاچاق از بدو ورود تا فروش با هماهنگی همراه نیست.

,

وی تاکید کرد: اینکه مقام معظم رهبری دستور آتش زدن کالای قاچاق را می دهد نشان از این دارد که ایشان به چه میزان قاچاق را در برای پیشرفت کشور مضر می داند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: اهمیت مبارزه با قاچاق در استان به قدری زیاد است که در سال ۷۵ وقتی رهبر معظم انقلاب به استان سفر کرده بودند در سخنرانی خود به اهمیت مبارزه با قاچاق در استان اشاره کرده اند.

,

حجت الاسلام قریشی افزود: دستگاه هایی که مکلف به انجام کاری در زمینه مبارزه با قاچاق هستند باید گزارشی از عملکرد خود بدهند چرا که تا گزارشی از عملکرد مجموعه ها خواسته نشود کار به درستی انجام نمی شود.

,

وی ابراز کرد: شورای فرهنگی استان باید در مسئله قاچاق به خوبی ورود نماید، چرا که قاچاق، تولید داخلی و اشتغال در کشور را از بین می برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه