اخبار داغ

شهردار بیجار اعلام کرد؛

حقوق ۴ ماه کارگران پرداخت نشده است/ ادارات بیجار ۸ میلیارد به شهرداری بدهکار هستند

حقوق ۴ ماه کارگران پرداخت نشده است/ ادارات بیجار ۸ میلیارد به شهرداری بدهکار هستند
شهردار بیجار با بیان اینکه حقوق 4 ماه کارگران پرداخت نشده است گفت: برای پرداخت عیدی و حقوق معوقه کارگران و کارکنان شهرداری 6 میلیارد تومان اعتبار لازم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی بیگ محمدپور در گفت و گو با خبرنگار  کُردتودی، اظهار داشت: ادارات شهرستان بیجار 11 میلیارد تومان به شهرداری بیجار بدهکار بودند که این میزان اکنون به 8 میلیارد ریال رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

 

,

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون شبکه بهداشت و درمان بیجار و اداره ورزش و جوانان به میزان دومیلیارد و پانصد هزار تومان از بدهی خود را تسویه نمودند.

,

 

,

 

,

شهردار بیجار با بیان اینکه پرداخت حقوق 4 ماه کارگران و 5 ماه کارمندان عقب افتاده است ، گفت : برای پرداخت حقوق کامل سال 97 همراه عیدی 6 میلیارد اعتبار لازم است.

,

 

,

 

,

بیگ محمدپور تصریح کرد: با توجه به اینکه 16 هزار واحد مسکونی در این شهرستان وجود دارد از همه شهروندان درخواست داریم که عوارض سالیانه خود را پرداخت کنند چراکه در تأمین اعتبارات شهرداری تأثیرگذار است.

,

 

,

 

,

وی در خصوص سرانه فضای سبز بیجار گفت: در شهر بیجار 230 هزار متر مربع فضای سبز داریم که به ازاری هر نفر 4.5 متر مربع است.

,

 

,

 

,

شهردار بیجار با تاکید بر اینکه عدم درآمد زائی پایدار از مشکلات اصلی شهرداری بیجار است ، اظهار داشت: ساماندهی دهی دکه ها ، کوهستان پارک نسار ، کارخانه آسفالت و قطعات بتنی از مهمترین منابع درآمد شهرداری بیجار است.

,

 

,

 

,

شهردار بیجار بیان داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جهت رفاه حال شهروندان تخفیف عوارض در شهرداری بیجار آغاز شده است و امیدواریم شهروندان ما با پرداخت به موقع عوارض این ارگان را در برطرف کردن مشکلات شهری کمک کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه