اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

امنیت مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی

امنیت مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و نیز ارتباط با کشورهای همسایه را می توان از جمله مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب در آذربایجان غربی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و مسئله امنیت در استان اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب «امنیت» است، امنیتی که به واسطه رشادت ‌های رزمندگان و خون شهدا چه در ابتدای انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به واسطه مدافعان حرم ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی با وجود رشادت های دلیرمردان میهن اسلامی شاهد عشق ورزی جوانان به دفاع از خاک بوده و با وجود گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس در آذربایجان غربی همچنان در شهادت باز بوده و شاهد برقراری امنیت در جای جای استان توسط سربازان غیورمان هستیم.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تاکید کرد: توسعه راههای استان و به صدا در آمدن سوت قطار، آبادانی روستاها از بابت اجرای پروژه های آب رسانی و گازرسانی، توسعه کشاورزی و محصولات کشاورزی، افزوده شدن واحدهای تولیدی و نیز افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه و آذربایجان از جمله ملموس ترین دستاوردهای انقلاب است.

,

بهادری با تاکید بر اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب به مردم، ابراز کرد: بیان دستاوردهای انقلاب به مردم ضرورت دارد هرچند مردم خودشان می بینند و برخی موضوعات چیزی نیست که چندان نیاز به تشریح داشته باشد به عنوان مثال پروژه های مواصلاتی و قطار که موجب تسریع و سهولت در رفت و آمد مردم استان شده است.

,

وی ارتباط با کشورهای همسایه در عرصه سیاسی را مهمترین دستاورد انقلاب عنوان کرد و افزود: برگزاری هرچه قدرتمند و حضور فعال و مشارکت آگاهانه در جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگر این است که با وجود چهل سال گذر از پیروزی انقلاب مردم ما همچنان حامی انقلاب و نظام اسلامی بوده و حق دخالت دشمنان در کشور را نمی دهند.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی در طول این ۴۰ سال برای نابودی نظام و انقلاب، بیان کرد: دشمنان از هیچ کاری برای فروپاشی و سقوط نظام و انقلاب اسلامی دریغ نمی کنند اما تلاش و حمایت ۴۰ ساله مردم در پیشگیری از این هدف با فداکاری ‌ها و جانفشانی های جان و مالشان نشان از شکست دشمن در رسیدن به این هدف دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه