اخبار داغ

امام جمعه طبس:

اشرافی‌گری مسئولان سبب بدبینی مردم به نظام می‌شود/ تزلزل بنیان خانواده از آثار فضای مجازی

اشرافی‌گری مسئولان سبب بدبینی مردم به نظام می‌شود/ تزلزل بنیان خانواده از آثار فضای مجازی
امام جمعه طبس با بیان این‌که کسی با فضای مجازی مخالف نیست اما باید مدیریت شود گفت: متأسفانه فضای مجازی مشکلات فراوانی را برای جامعه و خانواده‌ها داشته است و تزلزل بنیان خانواده یک بخش عمده از آثار فضای مجازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌و‌گو با خاورستان، در خصوص صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اظهار کرد: روحیه انقلابی یعنی اهدافی را که امام خمینی رحمه‌الله‌علیه در ابتدای انقلاب اسلامی تبیین کردند همیشه مدنظر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌و‌گو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان,  در خصوص صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اظهار کرد: روحیه انقلابی یعنی اهدافی را که امام خمینی رحمه‌الله‌علیه در ابتدای انقلاب اسلامی تبیین کردند همیشه مدنظر باشد.,
 
,
وی به شعارهای زمان پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: "شعار نه شرقی نه غربی"، شعارهای دشمن‌ستیزی و انقلابی، همواره باید زنده نگه داشته شود.
,
 
,
امام جمعه طبس با بیان این‌که دشمن امروز سعی در براندازی نظام بوسیله خود انقلاب دارد عنوان کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که دیگر از راه جنگ نظامی نمی‌تواند پیروز باشد، به همین جهت از راه خود انقلاب سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی دارد.
,
 
,
محمدی افزود: دشمن می‌خواهد روحیه انقلابی را از مردم بگیرد و رابطه بین مردم و حاکمیت را کمرنگ کند.
,
 
,
وی به سخنام مقام معظم رهبری در خصوص مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: این مشکلات معیشتی که مقام معظم رهبری مکرر به آن اشاره دارند که "به معیشت مردم برسید"، این نقشه دشمن است که از راه معیشتی، مردم نسبت به انقلاب بدبین شوند و در صحنه‌های حیاتی کشور حضور پیدا نکنند.
,
 
,
امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: اگر مسئولان نیز به معیشت مردم برسند، هم‌جنس مردم باشند و روحیه انقلابی داشته باشند، می‌توان نقشه دشمن را ناکارآمد جلوه داد.
,
 
,
محمدی با بیان این‌که دشمن همواره سعی دارد شیعه را یک دین خشن به معنای کشتار و خونریزی جلوه دهد اظهار کرد: دشمن در صحنه عملی به کشورهایی که عمدتا شیعه هستند نظیر عراق، لبنان، بحرین و یمن ورود پیدا می‌کند.
,
 
,
وی عنوان کرد: استکبار جهانی می‌خواهد ملت‌ها را زیر سلطه خود قرار دهد اما خوشبختانه شیعه روحیه حسینی‌وار دارد، زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود چراکه الگوی شیعه امام حسین علیه‌السلام است.
,
 
,
امام جمعه طبس تأکید کرد: دشمن برای این‌که ملت‌ها را تحت سلطه خود قرار دهد از طریق جنگ‌های نیابتی یا همان داخلی ورود پیدا کرده است تا بدین وسیله گروه‌های مختلف اسلامی را به جان یکدیگر بیندازد.
,
 
,
محمدی با بیان این‌که شیعه منشأ رشد و پیشرفت ناب اسلامی است گفت: امیدواریم با تدابیر مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه و با آگاهی و بصیرت بتوانیم نقشه دشمن را خنثی کنیم.
,
 
,
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال قبل در سفر به کرمانشاه، انقلاب اسلامی، دولت اسلامی، نظام اسلامی و تمدن اسلامی را مراحل تشکیل یک تمدن اسلامی برشمردند.
,
 
,
امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: بایستی تمدن اسلامی را در جهان گسترش دهیم، اسلام را به همه کشورها ارسال کنیم و امیدواریم با وحدت بین مردم، زمینه چنین تمدنی فراهم شود.
,
 
,
محمدی با بیان این‌که این اسلام باید زمینه حضور حجت خدا را فراهم کند افزود: این یک وظیفه اساسی که بر دوش امت قرار داده شده است.
,
 
,
وی افزود: اشرافی‌گری یک آفت است، در آیات و روایات همواره تأکید بر این بوده است که مسئولان جامعه باید از اشرافی‌گری به دور باشند.
,
 
,
امام جمعه طبس با بیان این‌که اگر مسئولان جامعه روحیه اشرافی‌گری داشته باشند، مردم به نظام بدبین می‌شوند خاطرنشان کرد: اگر مسئولان جامعه از جنس مردم باشند، درد مردم را بهتر می‌فهمند چراکه چگونه می‌شود مسئولی که کمبود امکانات را خودش حس نکرده باشد دیگران را درک کند؟
,
 
,
محمدی به استفاده از ظرفیت جوانان برای حل مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: جوانان نیروی فعال، بانشاط، سرزنده و پرانرژی هستند؛ اگر به جوان‌ها بها داده شود کارها بهتر انجام می‌شود چراکه امید در جوانان بیشتر است.
,
 
,
وی افزود: امیدوارم تفکر جوانگرایی منشأ خیرات برای کشور شود.
,
 
,
امام جمعه نهبندان تصریح کرد: پیروزی انقلاب به دست جوانان بود، طبق آمار مسئولان، جنگ به دست جوانان مدیریت شد و عمده شهدای ما را جوانان تشکیل می‌دهند پس می‌توان باز هم به جوان‌ها اعتماد کرد.
,
 
,
محمدی در خصوص فضای مجازی عنوان کرد: فضای مجازی یک فضای گسترده است، کسی امروزه با فضای مجازی مخالف نیست اما باید فضای مجازی مدیریت شود.
,
 
,
وی افزود: متأسفانه فضای مجازی مشکلات فراوانی را برای جامعه و خانواده‌ها داشته است و تزلزل بنیان خانواده یک بخش عمده از آثار فضای مجازی است.
,
 
,
امام جمعه نهبندان بیان کرد: فضای مجازی در عین حالی که یک فرصت خوب است اگر مدیریت نشود آفات زیادی برای جامعه و خانواده دارد.
,
 
,
محمدی به تحریم‌های دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن در همه چیز ما را تحریم کرده است اما در فضای مجازی هیچ‌گونه تحریمی نکرده است و حتی آن را روز به روز گسترش می‌دهد، این خودش دلیل بر این می‌تواند باشد که فضای مجازی یک ابزار کاری در دست دشمن برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی است.
,
 
,
وی تأکید کرد: لازم است که اقشار مختلف، دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی، نهادهایی مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت اطلاعات تدابیری بیندیشند تا از این تهدید به عنوان یک فرصت برای نظام استفاده شود.
,
 
,
امام جمعه طبس اظهار کرد: آمریکا  فقط دنبال منافع خودش است؛ بنا به فرمایش امام خمینی رحمه‌الله‌علیه، خوی سلطه‌گری در آمریکا مانع خدمت به دنیا می‌شود.
,
 
,
محمدی به موضوع نقض برجام اشاره کرد و گفت: امروزه موضوع نقض برجام و بدعهدی آمریکا ثابت کرد که نمی‌توان به اروپا و آمریکا اعتماد کرد، این بدعهدی به انقلاب اسلامی ضربه زد و بی‌اعتمادی مردم نسبت به جریان سیاسی را دنبال داشت.
,
 
,
وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، نه قول و نه تهدید آمریکا اهمیت ندارد.
,
 
,
امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: اگر ما به آمریکا اعتماد نکنیم، با صلابت می‌توانیم انقلاب اسلامی را پیش بریم و انقلاب را در خطرات پیش‌رو بیمه کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه