اخبار داغ

معاون امداد و نجات هلال احمر البرز:

وقوع ۲۸ حادثه جاده ای طی یک ماه در البرز/ به ۴۱۹ نفر آسیب دیده امدادرسانی شد

وقوع ۲۸ حادثه جاده ای طی یک ماه در البرز/ به ۴۱۹ نفر آسیب دیده امدادرسانی شد
معاون امداد و نجات هلال احمر البرز گفت: حوادث جاده‌ ای بیشترین آمار حوادث در استان را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، محمد حسین وطنی گفت: نیروهای هلال احمر طی ماه گذشته در 50 عملیات به حادثه دیدگان امدادرسانی کرده‌ اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۸ مورد حوادث جاده ‎ ای، هشت مورد خدمات حضوری، دو مورد شهری، هفت مورد برف و کولاک، یک مورد سیل و آب گرفتگی، یک مورد هوایی و سه مورد نیز کوهستان بوده است.

وطنی اظهار کرد: در عملیات‌ های اخیر به ۴۱۹ نفر آسیب دیده، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده‌ ای با 78 نفر، خدمات حضوری هشت نفر، حوادث شهری دو نفر، حوادث برف و کولاک ۲۹۰ نفر، حوادث هوایی ۱۶ نفر و حوادث کوهستان نیز با پنج نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۱۲ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۱۳ نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در خاتمه گفت: در جریان عملیات‌ های امداد و نجات دی ماه،   ۶۴ تیم عملیاتی با ۲۰۵   نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۵۰ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه