اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

فرهنگ ایثار و شهادت بار کهنگی به خود نمی گیرد/ برگزاری عصر شعر«چله فاتحان» در زنجان

فرهنگ ایثار و شهادت  بار کهنگی به خود نمی گیرد/ برگزاری عصر شعر«چله فاتحان» در زنجان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ایثار و شهادت یکی از بزرگترین و دیرینه‌ ترین مفاهیم ارزشی است که بار کهنگی به خود نمی گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی از اجرای عصر شعر«چله فاتحان» با حضور شعرای آئینی در زنجان خبر داد و گفت: تکریم و پاسداشت یاد و خاطره شهدا از اهداف این عصر شعر است.

,

این مسئول با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: نهضت دیدار با خانواده شهدا به عنوان یکی از محوری ترین برنامه های بنیاد شهید استان در این ایام اجرایی می شود. 

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه ، از خانواده های معظم سه هزار شهید استان زنجان دیدار می شود.

,

کاظمی با اشاره به برنامه دیدار با آزادگان و پیشگامان انقلاب در این ایام، بیان داشت: برنامه  پایش سلامت جانبازان بالای 40 درصد از دیگر برنامه های پیش بینی شده در استان زنجان است.

,

وی خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی ورزشی، یادواره شهدا در هر شهرستان، شهر و بخش از جمله برنامه‌ های شاخص در این ایام محسوب می شود.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت:ایثار و شهادت یکی از بزرگترین و دیرینه‌ ترین مفاهیم ارزشی است که بار کهنگی به خود نمی گیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه