اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر:

۲۸ تن آرد قاچاق در ملایر کشف شد

۲۸ تن آرد قاچاق در ملایر کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری دو شرور در ملایر خبر داد و گفت: 28 تن آرد قاچاق و خارج از شبکه در این شهرستان کشف و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود علی‌بخشی در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: با تلاش اطلاعاتی مأموران اداره  نظارت بر اماکن شهرستان و هماهنگی لازم با مقام قضائی، سه انبار احتکار آرد در شهر ملایر و یکی از روستاهای تابعه شهرستان شناسایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از این انبارها، 28 تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و سه متهم در این خصوص به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: ارزش کالای کشف شده 350 میلیون ریال برآورد شده است.

,

وی در ادامه از دستگیری دو شرور در این شهرستان خبر داد، و گفت: به دنبال شرارت توسط 2دو نفر در یکی از خیابان‌های شهرستان ملایر مأموران پلیس اطلاعات با هماهنگی با مقام قضائی، بلافاصله در صحنه حاضر شده و یک نفر از افراد شرور را دستگیر کردند.

,

علی‌بخشی افزود: دستگیری شرور دوم که با استفاده از تاریکی هوا به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت فرار کرده بود با تلاش مأموران در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

,

وی در پایان تصریح کرد: برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت جامعه که با اقدامات مجرمانه خود آسایش و آرامش شهروندان را مختل می‌کنند و نیز قاچاقچیان کالا از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و در صورت مواجهه با چنین مواردی، این افراد بدانند که با شدت عمل دستگاه قضائیی و  پلیس روبه رو خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه