اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

ماهیت انقلاب ایران، ولایت است

ماهیت انقلاب ایران، ولایت است
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ماهیت انقلاب ایران ولایت است که باید حفظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان راهبرد استکبا جهانی را براندازی نظام دانست و گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب را حفظ کنیم باید ماهیت آن که ولایت است را حفظ کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

حجت‌الاسلام حسین علیی در مراسم معارفه مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به عظمت و ظرفیت شب قدر، اظهار کرد: وجود حضرت زهرا(س) از شب قدر ارزشمندتر است چرا که شب قدر تنها ظرف نزول یک قرآن صامت بوده اما حضرت فاطمه(س) ظرف نزول 11 قرآن ناطق بوده است.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: ماهیت انقلاب ایران ولایت است که باید حفظ شود.

,

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه استکبار جهانی  به دنبال براندازی نظام  است، گفت: محور همه برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن نظام اسلامی است که در تقابل با آن‌ها است و این تقابل امروز به اوج خود رسیده است.

,

وی با بیان اینکه برجام از پایه و ریشه یک مسخره سیاسی بود گفت: امروز شاخص انقلاب ولایت و رهبری است و انقلاب اسلامی ایران بسترساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است.

,

علیی تصریح کرد: امروز برخی به جای آنکه مطالبه رهبری را پیگیری کنند دائم می‌گویند چرا رهبر کاری نمی‌کند؛ این افراد متأسفانه به اختیارات رهبری واقف نبوده و شناختی ندارند.

,

در پایان با قرائت حکمی از سوی سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از زحمات حجت‌الاسلام ملکی قدردانی و حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور به عنوان مسئول دفتر نمایندگی جدید ناحیه اسداباد منصوب و معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه