اخبار داغ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری همدان خبر داد؛

صدور ۲۲۴۰ فقره پروانه عبور ترافیکی در همدان

صدور ۲۲۴۰ فقره پروانه عبور ترافیکی در همدان
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: 2 هزارو 240 فقره پروانه عبور ترافیکی در استان همدان صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفر صادقی‌راد در گفت‌و‌گو با نافع  اظهار کرد: رانندگان ناوگان باری با طول، ارتفاع، عرض و تناژ بالا مکلف هستند برای تردد در محورهای سطح کشور پروانه ترافیکی دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: ناوگان باری با طول بیش از ۱۶ متر، ارتفاع بیش از ۴.۵ متر، عرض بیش از ۲ متر و ۶۰ سانتی‌متر و تناژ بیش از ۴۰ تن بدون داشتن پروانه ترافیکی حق تردد در جاده‌ها را ندارند.

,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: سرعت، ساعت و مسیر مجاز از جمله مواردی است که در پروانه ترافیکی ناوگان‌های باری دارای بار ترافیکی قید می‌شود و راننده مکلف به رعایت آن است.

,

وی درباره صدرو پروانه عبور ترافیکی در همدان  اظهار کرد: به همین منظور 2 هزار و 240 فقره پروانه عبور ترافیکی ویژه رانندگان ناوگان باری در مدت 8 ماهه امسال در این استان صادر شده است.

,

صادقی‌راد بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته  3 هزار و 59 فقره پروانه ترافیکی به ثبت رسیده است که مقایسه آن با میزان پروانه صادر شده در سال جاری نشان دهنده کاهش  27 درصدی این روادید در استان همدان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه