اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

۱۳ دستگاه سامانه ضد تگرگ در اردبیل نصب شد

۱۳ دستگاه سامانه ضد تگرگ در اردبیل نصب شد
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۱۳ دستگاه سامانه ضد تگرگ در باغات و اراضی کشاورزی استان اردبیل نصب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،احمد شهریار، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی بیشتر نقش توصیه‌ای، آموزشی و الگوسازی را در باغات و اراضی کشاورزی به منظور کاهش خسارات سرمازدگی و تگرگ برعهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه عمل به توصیه‌های فنی کارشناسان در پیشگیری از سرمازدگی و کاهش خسارت تگرگ‌زدگی موثر خواهد بود، توضیح داد: سامانه ضد تگرگ یکی از بهترین پیشنهادات کارشناسان جهاد کشاورزی برای جلوگیری از خسارات وارده از طریق بارش تگرگ است و با درنظر گرفتن آن می‌توان اقدامات پیشگیرانه را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

,

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان یادآور شد: زارعان و باغداران می‌بایست به توصیه کارشناسان کشاورزی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا علاوه بر افزایش بهره‌وری اقتصادی و تولید مناسب محصولات از حوادث طبیعی نیز مصون بمانند.

,

شهریار با بیان اینکه خسارات موجود در بخش کشاورزی و باغات در بسیاری از مواقع برای دولت و مردم بسیار گران تمام شده و هزینه‌های سنگینی را در پی دارد، یادآور شد: تعبیه سامانه ضد تگرگ در مناطق مستعد و توجه به علائم و هشدارهای هواشناسی و آگاهی از نحوه مقابله با سرمازدگی در تمامی باغات و مزارع ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه