اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل:

باشگاه فرهنگی ورزشی مهدیه اردبیل افتتاح می شود

باشگاه فرهنگی ورزشی مهدیه اردبیل افتتاح می شود
رئیس بسیج ورزشکاران استان اردبیل ازافتتاح باشگاه فرهنگی و ورزشی مهدیه اردبیل در ایام دهه فجر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،سرهنگ مهدی مهدی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران بااشاره به برنامه های بسیج ورزشکاران در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دراولین روزهای ایام دهه فجر باشگاه فرهنگی ورزشی مهدیه اردبیل به صورت رسمی با حضورمدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان استانی در محل مجموعه فرهنگی و ورزشی مهدیه اردبیل افتتاح خواهدشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی افزود: آماده سازی و تجهیز این باشگاه ورزشی با همکاری و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفته که به جرات می توان گفت این باشگاه به آخرین استانداردها و امکانات ورزشی مجهز شده که عموم ورزشکاران می توانند ازاین مجموعه استفاده کنند.
,
رئیس بسیج ورزشکاران استان اردبیل به اجرای بیش از 15 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: در طول این ایام اختتامیه مسابقات فوتسال حماسه 9 دی را خواهیم داشت که در این دوره از بازی ها 30تیم از ادارات استان و 34 تیم محلات شرکت کرده بودند.
,
مهدی زاده تاکید کرد : شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه ، افتتاح کانون بسیج ورزشکاران شهرستان کوثر، برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری ، دیدار با 40خانواده شهدا در سطح استان ، غبارروبی مزار شهدای بهشت فاطمه(س) و شرکت پر شور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از شاخص ترین برنامه های این ایام بسیج ورزشکاران استان است.
,
وی در پایان افزود: جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ازآن جهت مهم است که دشمنان انقلاب اسلامی در فکراز بین بردن وحدت وانسجام ملت ایران اسلامی هستند و برگزاری هرچه باشکوه این جشن به دنیا نشان خواهد داد که ایران اسلامی همچنان بعد از چهل سال وحدت و یکدلی مردمانش را دارد .
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه