اخبار داغ

با اجرای طرحهای آبرسانی؛

بیست و ششمین روستای استان زنجان از بحران آب خارج شد

بیست و ششمین روستای استان زنجان از بحران آب خارج شد
بیست و ششمین روستای استان زنجان که با مشکل آب شرب مواجه بود با عملیات آبرسانی از بحران آب خارج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا کابلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با احداث، بازسازی و تعمیر چهار و نیم کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع از محل طرح های عمرانی روستای اغلبیک علیا از توابع شهرستان ایجرود به عنوان بیست و ششمین روستا از بحران آب خارج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به حل بحران آب روستای اغلبیک علیا اظهار کرد: فرسودگی تاسیسات آبرسانی در روستای اغلبیک علیا، منجر به هدررفت آب و توزیع ناعادلانه آن در سطح روستا گردیده بود.

,

کابلی افزود: با احداث و بازسازی چهار و نیم کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، تعمیرات اساسی مخزن 200مترمکعبی، حصار کشی و لایروبی قنات از محل اعتبارات عمرانی مشکل کمبود آب شرب روستا مرتفع گردید.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در این پروژه رقمی بالغ 350 میلیون تومان است، تصریح کرد: هفت روستای شهرستان ایجرود در سال جاری با بحران آب مواجه بود که خوشبختانه با مشارکت اهالی و اعتبارات عمرانی شرکت آبفار روستاهای نجم الشیخان و اغلبیک علیا از این بحران خارج و مشکل کمبود آب شرب آنها برطرف شده است.

,

شایان ذکر است روستای اغلبیک علیا دارای 264 خانوار با 790 نفر جمعیت تحت پوشش شرکت آبفار استان قرار دارد و از خدمات آبرسانی بهره مند می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه