اخبار داغ

مدیر فرودگاه زنجان:

تداوم پروازهای زنجان-مشهد نیازمند استقبال همه‌جانبه است/ به دنبال راه‌اندازی پروازهای عتبات و ترکیه هستیم

تداوم پروازهای زنجان-مشهد نیازمند استقبال همه‌جانبه است/ به دنبال راه‌اندازی پروازهای عتبات و ترکیه هستیم
مدیر فرودگاه زنجان‏ گفت: تداوم پروازهای زنجان-مشهد نیازمند استقبال مردم و حمایت آژانسهای مسافرتی است‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به راه‌اندازی پرواز زنجان-مشهد اظهار کرد: با پیگیری‌ها مسئولان و کمک برخی از نمایندگان پرواز زنجان مشهد راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرواز زنجان-مشهد وضعیت خوبی دارد، ابراز کرد: انتظار ما این است که مردم از این پروازها استفاده کنند و آژانسها نیز کمک کنند تا پرواز رونق بیشتری بگیرد.

,

مدیر فرودگاه زنجان بیان کرد: اگر آژانسهای استان و مردم از این پروازها استفاده نکنند احتمال توقف پروازها وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک جلسه‌ای با حضور استاندار زنجان برای راه‌اندازی پروازهای تفریحی و زیارتی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: پرواز عتبات، ترکیه، کیش و تهران مورد نظر بوده که در این جلسه تصمیماتی در این خصوص اخذ خواهد شد.

,

قاسمی گفت: در جلسه‌ای که در آینده نزدیک خواهیم داشت، مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز حضور خواهند داشت تا راه‌اندازی پروازهای زیارتی، تفریحی و همچنین پروزار تهران مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه به دنبال رونق پروازها رد فرودگاه زنجان هستیم، خاطرنشان کرد: در این راستا نیازمند حمایت مسئولان استانی، آژانسها و مردم هستیم.

,

مدیر فرودگاه زنجان تصریح کرد: در بازدیدی که استاندار زنجان از فرودگاه زنجان داشت، ما دغدغه‌های خودمان را مطرح کردیم و قرار شده تا این مسائل مورد بررسی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه