اخبار داغ

دومین شماره دوره جدید فصلنامه تحلیلی - انتقادی حوزه منتشر شد

دومین شماره دوره جدید فصلنامه تحلیلی - انتقادی حوزه منتشر شد
دومین شماره از دوره جدید فصلنامه تحلیلی - انتقادی حوزه ویژه حوزه‌های دینی به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیرمسئولی سید عباس صالحی منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، دومین شماره از دوره جدید فصلنامه تحلیلی - انتقادی حوزه با شمارگان پیاپی ۱۷۷ و با مدیر مسئولی سید عباس صالحی و سردبیری حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه و با محوریت مقالات، پرونده و گزارش منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این شماره مقاله‌ای از علیرضا زهیری با عنوان «انقلاب اسلامی و ساخت هویت حوزه‌ای»؛ مقاله‌ای از محسن مهاجرنیا با عنوان «آسیب‌شناسی تفکر انقلابی‌گری در حوزه»؛ مقاله‌ای از عبدالوهاب فراتی با عنوان «تأملی بر چالش منزلت حقوقی و رسالت انقلابی روحانیت در نظریه جمهوری اسلامی»؛ مقاله‌ای از رضا عیسی نیا با عنوان دشواری حوزویان در تداوم انقلابی گری و مقاله‌ای از سید کاظم سید باقری با عنوان عوامل سیاست‌زدگی، سیاست پرهیزی، سیاست گریزی تا حوزه انقلابی به چشم می‌خورد.

,
در بخش پرونده شماره جدید فصلنامه حوزه نیز حوزه، سکولار، واقعیت یا هشدار، روحانی سیاسی و سکولار، روحانیت سیاسی و دوگانه در قدرت و بر قدرت به مخاطبان ارائه شده است.
در بخش گزارش دومین شماره از دوره جدید فصلنامه تحلیلی- انتقادی حوزه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در افتتاحیه همایش حوزه انقلابی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی در اختتامیه این همایش منتشر شده است.
مجله حوزه، هم پا و در سایه انقلاب اسلامی نزدیک به چهار دهه در عرصه مطبوعات دینی و حوزوی حضوری گونه گون و پررنگ داشته و نخستین مجله صنفی و حوزوی است که از دهه شصت پیرامون سازماندهی و ماموریت‌های نوین حوزه در راستای اهداف انقلاب قلم زده است.
علاقه‌مندان جهت ارتباط با این فصلنامه می‌توانند به نشانی قم، چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دفتر مجله حوزه مراجعه کنند.
انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه