اخبار داغ

ترافیکی که خوشی های پیست اسکی را به کام مردم تلخ کرد+تصاویر

ترافیکی که خوشی های پیست اسکی را به کام مردم تلخ کرد+تصاویر
ترافیک روزهای تعطیل در مسیر کاکان و پیست اسکی یاسوج شیرینی آن را به کام مسافران و گردشگران تلخ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، طبق گفته اداره کل هواشناسی  استان تا اکنون بیش از چهار برابر سال گذشته بارش داشتیم به گونه ای که در مناطقی که در ارتفاع بالاتری قرار داشتند شاهدبارش برف بودیم و این برف باعث شد که یک روز مدارس بخش مارگون تعطیل شود، در حقیقت این برف برای مردم این استان نوعی تفریح کردن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ایل بانو،,

 

,

سال گذشته به دلیل بارش هایی کمی که در استان بود حتی کاکان که یکی از مناطق پر بارش استان بود گویا خشک شده بود اما امسال این کمبود بارش ها تا اندازه ای جبران شد و بعد از بارش های روز پنجشنبه مردم این استان و سایر استان های جنوبی برای گردش به کاکان رفتند.

,

 

,
, ,
 
,

پیست اسکی کاکان این روزها بهترین روزهایش را می گذراند چرا که  مملو از برف است، طبق گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در آینده نزدیک جشنواره برف نیز در این منطقه برگزار می شود چرا که این جشنواره قرار بود سال گذشته برگزار شود اما به دلیل بارش کم برگزار نشد.

,

 

,

جمعه و فرصتی برای مردم است که برای تفریح به پیست اسکی کاکان سفر کنند، در این منطقه به دلیل حجم برفی که بر زمین نشسته است همواره بهترین مکان برای گذارندن تفریح یک روزه است.

,

 

,
, ,
 
,

اما موضوعی که در این  روز سفر به کاکان را تلخ کرد ترافیک بسیار شدیدی بود که در این منطقه وجود داشت به گونه ای که در ساعت 15 به بعد شاهد ترافیک بسیار سنگین در این منطقه بودیم.

,

 

,

مسیر برگشت تا اندازه ای ترافیک روان داشت اما در مسیر رفت تررافیک بسیار سنگینی حاکم بود که باعث شد کاکان رفتن به کام مردم تلخ شود.

,

 

,

عرض کم جاده و راننده هایی که قوانین را رعایت نمی کنند مهمترین دلیل ترافیک سنگین و چند ساعته در این مسیر بود از طرفی حضور پلس راه در این منطقه کم رنگ بود هر چند حضور داشتند اما انتظار می رفت پررنگ تر از این حاضر می شدند این موارد باعث شد کاکان با وجود زیبایی هایی که دارد به کگام خیلی ها تلخ شود.

,

 

,
, ,

 خیلی ها در ادامه مسیر دور می زدند و بازمی گشتند و خیلی ها نیز ترجیح می دادند در حاشیه جاده نرسیده به پیست اسکی کنار بزنند و اندکی سرمای انجا را لمس کنند و در همان جا بمانند.

,

وضعیت نامناسب پارک کردن در مسیر پیست نیز از دلایل ترافیک در این منطقه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه