اخبار داغ

12 بانک امروز بسته‌ حمایتی واریز می‌کنند

12 بانک امروز بسته‌ حمایتی واریز می‌کنند
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: از 28 بانک عامل تاکنون 16 بانک به تعهداتشان برای واریز بسته حمایتی اقدام کردند و 12 بانک دیگر امروز نسبت به واریز اقدام می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم اردلان درباره آخرین جزئیات واریز بسته حمایتی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: شب گذشته اطلاعیه‌ای صادر کردیم و از بیمه شدگان به دلیل تاخیر به وجود آمده در پرداخت ها عذرخواهی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اردلان افزود: از ۲۸ بانک واریز بسته حمایتی تاکنون ۱۶ بانک نسبت به پرداخت اقدام کردند و ۱۲ بانک دیگر باقی ماندند که طی امروز نسبت به واریز بسته های حمایتی به حساب سرپرستان خانوار اقدام می‌کنند.

,

وی افزود: هر یک از بانکها و بر اساس روش و شیوه های خاص خود نسبت به پرداخت بسته های حمایتی اقدام می‌کنند که به عنوان مثال بانک ملی بانک صادرات و بانک تجارت امروز بسته های حمایتی را به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی واریز می‌کنند.

,

اردلان افزود: ما مشکلی برای تامین بودجه نداریم و به بودجه لازم در حساب بانک ها واریز شده است فقط تاخیر به وجود آمده به دلیل نحوه واریز هر بانک است.

,

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی بیان داشت از ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر مشمول دریافت بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از طریق ۱۶ بانک بسته حمایتی را دریافت کردند و مابقی آنها نیز به امروز به حسابشان واریز می شود.

,

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مراحل بعدی واریز بسته های حمایتی نیز زمان آن مشخص شده است گفت: تاکنون دولت تکلیف جدیدی را مشخص نکرده است و هر موقع که پول به حساب وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همین‌طور سازمان تامین اجتماعی واریز شود نسبت به اجرای مراحل بعدی اقدام میکنیم.

,

اردلان بیان داشت: در حال حاضر هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان برای مرحله اول ارائه بسته حمایتی به تامین اجتماعی اختصاص یافته است که به حساب واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

,

بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی به افرادی تعلق می‌گیرد که کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد داشته باشند و یارانه نیز به حسابشان واریز شود.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه