اخبار داغ

قائم مقام سازمان عشایری ایران:

۱۸هزار خانوار عشایری از پنل‌های خورشیدی بهره‌مند شدند

۱۸هزار خانوار عشایری از پنل‌های خورشیدی بهره‌مند شدند
قائم مقام سازمان عشایری ایران گفت: از 230 هزار خانواری که در بخش عشایری داریم تا کنون 18 هزار خانوار از پنل‌های خورشیدی برخوردار شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهپور علایی‌مقدم قائم مقام سازمان عشایری ایران در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به بحث پنل‌های خورشیدی، اظهار کرد: پنل‌های خورشیدی که از سیاست‌های اصلی سازمان امور عشایری است از 230 هزار خانواری که در بخش عشایری داریم تا کنون 18 هزار خانوار از پنل‌های خورشیدی برخوردار شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه  85 درصد سهم را دولت به صورت بلاعوض پرداخت می‌کرد و 15 درصد را عشایر، افزود: اما اختلافی بین سازمان استاندارد و معاونت توزیع برق اتفاق افتاد که در بحث استاندارد این پنل‌های خورشیدی بود و خوش‌بختانه اخیرا این اختلاف شده است.

,

 

,

 قائم مقام سازمان عشایری ایران بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برنامه ششم 100 هزار خانوار صاحب پنل و پکیج‌های خورشیدی شوند که مطابق با مسائل زیست محیطی، حفظ محیط زیست و مراتع کشور بوده و زمینه رفاه عشایر نیز فراهم خواهد شد.

,

 

,

علایی‌مقدم خطرنشان کرد: با راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی در مناطق عشایری ارتباط اینترنتی، موبایلی، سمعی بصری عشایر فراهم خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه