اخبار داغ

همزمان با دهه مبارک فجر انجام می شود؛

اعزام ۱۵ گروه پزشکی و درمانی به مناطق کم برخوردار خراسان رضوی

اعزام ۱۵ گروه پزشکی و درمانی به مناطق کم برخوردار خراسان رضوی
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 15 گروه پزشکی و درمانی به مناطق کم برخوردار خراسان رضوی اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی جلالی، مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: 550 گروه پزشکی، آموزشی و بهداشتی شاملپزشک، پرستار، ماما و بهیار در این مدت برای ارائه خدمات معاینات طبی و دارویی به حاشیه شهر مشهد و محرومترین نقاط خراسان رضوی اعزام ‌شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

جلالی شمار اعضای بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی را 12 هزار نفر اعلام و بیان کرد: هزار نفر از این تعداد پزشک و بقیه آنها کارشناسان سایر گروه های پزشکی مانند پرستاری و مامایی هستند.

,

وی همچنین از برنامه اعزام 15 گروه پزشکی و درمانی به مناطق کم برخوردار استان همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر و ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا، آذین بندی فضاهای اداری و آموزشی، مسابقات فرهنگی، عیادت خانواده های جانبازان و ایثارگران و برپایی نمایشگاه از دیگر برنامه های بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در طول دهه فجر امسال هستند.

,

بسیج جامعه پزشکی که از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در کشور آغاز کرده، فعالیت های مختلفی از جمله برپایی بیمارستان های صحرایی، اعزام گروه های پزشکی تخصصی به مناطق محروم و کم برخوردار و ویزیت رایگان در مناسبت های مختلف، تشکیل و اعزام گروه های اضطراری در مواقع بحران و برگزاری همایش، مسابقات فرهنگی و کارگاه های علمی- آموزشی مرتبط با امور بهداشتی و درمانی را برعهده دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه