اخبار داغ

مدیر اجتماعی اداره‌کل کار استان قزوین:

بسته حمایتی دولت به بیمه‌شدگان قزوینی پرداخت می‌شود

بسته حمایتی دولت به بیمه‌شدگان قزوینی پرداخت می‌شود
مدیر اجتماعی اداره‌ کار استان قزوین گفت: بسته حمایتی دولت ۲۰۰هزار تومان است و در این مرحله به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی که سرپرست خانوار بوده و حقوق آنها کمتر از سه میلیون تومان است پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم آقاعلیخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به پرداخت بسته حمایتی دولت به بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار کرد: در مجموع آماری از تعداد افراد مشمول دریافت بسته حمایتی دولت در استان قزوین نداریم و این کار ستادی است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: حوزه رفاه وزارتخانه از طریق حساب‌های یارانه آنها را بررسی کرده و در تهران در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داده و اعتبار آن را نیز سازمان مدیریت مستقیما به سازمان اجتماعی واگذار کرده است.

مدیر اجتماعی فرهنگی اداره‌ کار استان قزوین تصریح کرد:  میزان مبلغ بسته حمایتی دولت ۲۰۰هزار تومان است و در این مرحله که بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود فقط به حساب سرپرستان خانواری که حقوق آنها کمتر از سه میلیون تومان است؛ واریز می‌شود. 

وی تاکید کرد: بسته حمایتی در این مرحله به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود به عبارتی اگر در خانواده‌ای تعداد افراد بیمه شده تامین اجتماعی چند نفر هم باشند فقط به سرپرست خانوار تعلق می‌گیرد؛ البته مشروط بر اینکه حقوق آنها کمتر از سه میلیون تومان باشد. 

علیخانی بیان کرد: در این مرحله که تامین اجتماعی بسته حمایتی را پرداخت می‌کند؛ ممکن است عده‌ای عضو سازمان بهزیستی یا کمیته امداد باشند که این افراد در این مرحله حذف می‌شوند ضمن اینکه روستاییان و بنیاد شهید هم تفکیک شده‌اند.

بسته حمایتی به حساب یارانه واریز می‌شود
این مسئول عنوان کرد: شماره تلفن ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۰۲۱۶۳۴۶۸۸۸۸ و شماره تماس 1420 توسط سازمان تامین اجتماعی اعلام شده و کسانی که سوالی دارند می‌توانند برای دریافت پاسخ با این شماره‌های اعلام شده تماس بگیرند. 

وی در ارتباط با علل اشغال بودن خطوط ارتباطی گفت: حجم مراجعات و تماس گیرندگان بسیار زیاد بوده؛ همچنین از آنجا که این موضوع توسط مسئولین ذی‌ربط گاها شفاف بیان نشده؛ موجب شده که اکثر مردم پیگیر این موضوع باشند. 

مدیر اجتماعی فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: به طور مثال خانواده‌هایی هستند که یکی از اعضای خانواده بسته حمایتی دولت را دریافت کرده؛ اما بقیه که دریافت نکرده‌اند شاکی هستند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که یارانه خود را پس از ازدواج تفکیک نکرده و همچنان تحت پوشش والدین خود هستند؛ این بسته حمایتی به حساب سرپرست خانوار واریز شده است. 

این مسئول در پایان گفت: این مرحله برای بازنشستگان و مستمری بگیران به حساب حقوق آنها واریز شد اما ۱۳میلیون نفر در کشور بیمه شده تامین اجتماعی هستند و امکان جمع آوری شماره حساب مجزا برای این مورد نبود؛ لذا برای همه آنها به حساب یارانه متصل شد و به سرپرستان خانوار که یارانه بگیر هستند؛ پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بسته حمایتی به حساب یارانه واریز می‌شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه