اخبار داغ

برای اولین بار در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد صورت گرفت:

اقدام ارزشنمد یکی از خانواده های سادات در شهرستان لنده/فرهنگ سازی در حوزه سلامت آحاد جامعه در مراسم چهلم+تصاویر

اقدام ارزشنمد یکی از خانواده های سادات در شهرستان لنده/فرهنگ سازی در حوزه سلامت آحاد جامعه در مراسم چهلم+تصاویر
در اقدامی ارزشمند و برای اولین بار در سطح استان و حتی کشور یکی از خانواده های سادات در شهرستان لنده در مراسم چهلمین روز درگدشت پدر خانواده از پزشکی چهت تبین و تشریح بیماری قلبی به جهت اگاه سازی عمومی و کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی با دعوت از یک پزشک این فرهنگ حسنه را نهادینه کرده است که باعث بازتاب گسترده ای خبرشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروزه مرگ ومیر ناشی از بیماری های قلبی و عروقی یکی از شایع ترین دلیل مرگ های آنی است که رشد سریع این مبحث نیازمند فرهنگ سازی از چگونگی و علائم آن در جهت آگاهسازی عمومی جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

برای اولین بار در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد و شاید سطح کشور خانواده مرحوم مغفور سید احمد(شمس الله) میری در شهرستان لنده در اقدامی جالب و ارزشمند در مراسم چهلمین روز درگذشت آن مرحوم با دعوت از یکی از پزشکان جهت آگاهسازی عمومی برای آشنایی بیشتر مردم با بیماری های قلبی و عروقی و راهکارهای کاهش این بیماری در بین مردم با توجه به افزایش چاقی ها در دو مجلس مردانه و زنانه صورت گرفته است که این حرکت زیبا و ارزشمند در محافل حقیقی و فضای مجازی به نحو احسن مورد تحسین قرار گرفت و همین مسئله نیز باعث بازتاب گسترده در سطح استان شده است.

,

 

,

 

,
---
, ,
 
,
---
, ,
 
,
---
, ,
 
,
---
, ,
---
, ,

 

,

این حرکت فرهنگی باعث تحسین مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان و صاحبان قلم و اندیشه نیز شده است که حرکتی عمومی در جهت نهادینه کردن سلامت در بین آحاد مردم است.

,

 

,

در این مراسم علاوه بر استفاده از پزشک سخنران مراسم نیز حجت الاسلام صفایی امام جمعه موقت گچساران نیز به ایراد سخنانی ارزشمند پرداخته است.

,

 

,
---
, ,
---
, ,

 

,

لازم به توضیح است که برابر اعلام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده اولین عامل مرگ و میر در این شهرستان بیماری های قلبی و عروقی است که مرحوم سید احمد میری در تاریخ 18آذرماه 97 براثر بیماری قلبی در مرکز بستر درمانی شهرستان لنده درگذشت.

,

 

,

گفتنی است سید اسماعیل میری فرزند مرحوم سیداحمد میری از خبرنگاران فعال استان و دبیر خانه مشارکت های مردمی سلامت شهرستان لنده است.

,

 

,

به هرحال این حرکت ارزشمند فرهنگی می تواند به عنوان پیش زمینه ای برای سایر مراسمات دیگر در جهت تبین و تشریح مباحث مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سایر مباحث به یک فرهنگ تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه