اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای:

سرعت غیرمجاز، عامل بسیاری از حوادث جاده ای/ نصب بیش از 70 سامانه تردد شمار در سیستان وبلوچستان

سرعت غیرمجاز، عامل بسیاری از حوادث جاده ای/ نصب بیش از 70 سامانه تردد شمار در سیستان وبلوچستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای سیستان وبلوچستان علل بسیاری از حوادث جاده ای موجود در استان را عدم رعایت سرعت مطمئنه دانست وگفت: هجده سامانه کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی این استان فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خانقاهی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: حمل و نقل و ترددهایی که در جاده ها انجام می شود نیازمند تحلیل میزان تردد می باشد که در این راستا اقدام به نصب سیستم حمل ونقل هوشمند شده است.
 
وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: هم اکنون بیش از 70 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان نصب شده که هدف از این اقدام، ارائه آمار ومیزان ترافیک موجود و تشخیص نوع وسیله نقلیه ای است که در این محورها تردد می کنند.
 
به گفته این مسئول، بر اساس آمار به دست آمده از این سیستم ها وسطح سرویس هر جاده می توان برنامه ریزی مناسبی برای ارتقای جاده ها انجام داد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مدیریت بر روی تردد ناوگان را یکی دیگر از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: بخشی از اطلاعات ثبت شده توسط این سامانه در اختیار پلیس راه ها قرار می گیرد که این امر منجر به شناسایی ساعت های ترافیکی و کنترل زمان برای ارائه خدمات می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,


خانقاهی علل بسیاری از حوادث جاده ای موجود در استان را عدم رعایت سرعت دانست و ادامه داد: در این خصوص نیز 18 سامانه کنترل سرعت در استان فعال است که در نظر داریم این تعداد را برای سفرهای نوروزی به 22 مورد ارتقا دهیم تا علاوه بر کنترل سرعت در جاده ها، از بروز هرگونه سوانحی در این زمینه نیز جلوگیری به عمل آید.
 
انتهای پیام/

,
, و ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه