اخبار داغ

سرپرست شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

راه اندازی 15 ناحیه صنعتی جدید در اردبیل

راه اندازی 15 ناحیه صنعتی جدید در اردبیل
سرپرست شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: راه‌اندازی ۱۵ ناحیه جدید صنعتی در استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،محمد اهلی، سرپرست شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان خلخال اظهار کرد: با مشارکت دستگاه‌های مرتبط برای گسترششهرک‌های صنعتی تملک زمین و پیگیری‌های لازم در راستای احداث شهرک فناوری برق و الکترونیک تداوم خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی به مشکل کمبود زمین برای ایجاد شهرک‌ها اشاره کرد و افزود: با مشارکت همه جانبه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قسمت بزرگی از مشکلات موجود در این بخش برطرف خواهد شد.

,

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان در خصوص برنامه‌های این مجموعه برای گسترش زیرساخت‌های موجود اشاره کرد و یادآور شد: توسعه نواحی صنعتی در شهر رضی، نوجه‌ده و ایجاد نواحی صنعتی صنفی در شهرهای اردبیل، انگوت، ثمرین و موران پیگیری می‌شود.

,

اهلی بر ضرورت فراهم آوردن شرایط لازم برای برخورداری از کمترین دغدغه در شهرک‌های صنعتی استان تاکید کرد و افزود: راه‌اندازی ۱۵ ناحیه جدید صنعتی در استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی گفت: برای توسعه شهرک‌های صنعتی اردبیل استعلام و تصویب‌ دستورالعمل‌های لازم در شورای برنامه ریزی استان انجام پذیرفته تا پیگیری‌های نهایی برای تحویل زمین و احداث نواحی صنعتی انجام پذیرد.

,

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: کلنگ عملیات اجرایی توسعه شهرک‌های صنعتی خلخال در مساحت ۲۰ هکتار طی دهه فجر امسال به زمین زده خواهد شد و امیدواریم با بهره‌برداری مناسب از این طرح رشد و توسعه صنعت جنوب استان را بیش از گذشته شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه