اخبار داغ

باند دوم محور زاهدان-خاش، چشم به راه مناقصه

باند دوم محور زاهدان-خاش، چشم به راه مناقصه
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی باند دوم محور زاهدان-خاش پس از آگهی فراخوان و برگزاری مناقصه، آغاز خواهد شد.
[

  

,  ,  ,

      

,  ,  ,  ,  ,  ,  ,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسعود مالکی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، با بیان اینکه محور زاهدان-خاش، یک راه اصلی به طول 177 کیلومتر است گفت: پیرو ابلاغ معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی درخصوص انجام مطالعات احداث باند دوم این محور، مطالعات قطعه اول این محور به طول 45 کیلومتر از سمت زاهدان انجام و مجوز برگزاری مناقصه از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اخذ شده است.

وی اظهار کرد: به دلیل پیش بینی نشدن اعتبارات لازم در موافقتنامه، ذیحساب این اداره کل با برگزاری مناقصه تا قبل از اصلاح و رفع نواقص آن موافقت نمی کرد.

وی با اشاره به اینکه اخیرا وزارت راه و شهرسازی مکاتباتی با سازمان برنامه و بودجه انجام داد که منجر به اصلاح موافقتنامه شد تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه پس از آگهی فراخوان و برگزاری مناقصه، آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص محور خاش به ایرانشهر نیز گفت: طول محور موجود 145 کیلومتر و با مشخصات راه فرعی است.

مالکی اذعان کرد: قطعه اول این پروژه به طول 50 کیلومتر دارای باند دوم بوده و قطعات 2و3 آن به طول 54 کیلومتر دارای مطالعه است که هنوز به پیمان نرفته است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی قطعه 4 این پروژه نیز به طول 41 کیلومتر در دست اجراست که تاکنون 10 کیلومتر از آن به اتمام رسیده و به حدود 300 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای اتمام آن نیاز است.

انتهای پیام/   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  ,  ,  ,

    

,  ,  ,  ,  ,

 

,  ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه