اخبار داغ

در شورای مسکن خراسان ‌جنوبی مطرح شد؛

مسکن مهر خراسان‌جنوبی در انتظار اعتبار/ لزوم تعیین تکلیف پادگان ۰۴ ارتش

مسکن مهر خراسان‌جنوبی در انتظار اعتبار/ لزوم تعیین تکلیف پادگان ۰۴ ارتش
شهردار بیرجند در شورای مسکن استان خراسان‌جنوبی خواستار تعیین تکلیف پادگان 04 ارتش واقع در وسط شهر بیرجند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی شب گذشته در شورای مسکن استان خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: طی 15 روز گذشته 2 نوبت جلسه شورای مسکن برگزار شده که امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی شب گذشته در شورای مسکن استان خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: طی 15 روز گذشته 2 نوبت جلسه شورای مسکن برگزار شده که امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم .,

 

,

وی با بیان اینکه برخی از مصوبات جلسه قبل اجراشده، افزود: امیدواریم مابقی مصوبات نیز به زودی انجام شود.

,

 

,

استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: در برخی از شهرستان‌ها زمین واگذار شده ما بنا بر دلایلی ساخت و ساز انجام نشده که ان‌شاءالله با راه‌های میان‌بر و قانونی اینگونه پرونده‌ها مدیریت و پایان برسد.

,

 

,

معتمدیان با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث زیرساخت‌ها، گفت: باید در زمینه انتقال صنوف آلاینده رضایت مردم مد نظر باشد و مدیریت و تدبیری در این راستا صورت گیرد.

,

 

,

وی اظهار کرد: خواستار کمک برای واگذاری زمین برای فضای سبز با توجه سرانه پایین فضای سبز شهرستان بیرجند هستیم.

,

 

,

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: جلسات شورای مسکن به صورت مستمر با حضور بنده برگزار خواهد شد امیدواریم بتوانیم پروژه‌های اقدام ملی را به سرعت در خراسان جنوبی آغاز کنیم.

,

 

,

 

,

 واریز 800 میلیون تومان اعتبار نتیجه جلسه گذشته شورای مسکن مهر

,  واریز 800 میلیون تومان اعتبار نتیجه جلسه گذشته شورای مسکن مهر,  واریز 800 میلیون تومان اعتبار نتیجه جلسه گذشته شورای مسکن مهر,

مهدی جعفری مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی نیز در این شورا، اظهار کرد: از مصوبات جلسه قبل 400 میلیون تومان برای کمک به آماده سازی فضای سبز طی روزهای آینده به شهرداری پرداخت خواهد شد و همچنین با توجه به مطالباتی که در خصوص مسکن مهر ارتش وجود داشت نیز 400 میلیون تومان برای آنها واریز خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به شهرهای بالای 25 هزار خانوار در خراسان‌جنوبی، افزود: بیش از 21 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و حدود 900 واحد باقیمانده که 700 واحد در بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: در شهرهای زیر 25 هزار خانوار نیز تاکنون بیش از 8 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و 130 واحد باقی مانده است.

,

 

,

جعفری گفت:سهم خراسان‌جنوبی بیش از 31 هزار واحد مسکن مهر بوده که تاکنون بیش از 30 هزار واحد افتتاح شده و تعدادی نیز در بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

,

 

,

وی اظهار کرد: 98 درصد مسکن مهر استان فروش اقساطی شده و 656 واحد مانده که 440 واحد باید فروش اقساطی شود و مابقی واحدها فروش اقساطی نمی‌شود.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر 04 ارتش، گفت: قیر پاشی صورت گرفت و از فردا آسفالت را آغاز خواهیم کرد که امیدواریم در اواخر بهمن یا اوایل اسفند با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود.

,

 

,

84 میلیارد تومان اعتبار نیاز خدمات روبنایی سایت‌های مسکن مهر 

, 84 میلیارد تومان اعتبار نیاز خدمات روبنایی سایت‌های مسکن مهر , 84 میلیارد تومان اعتبار نیاز خدمات روبنایی سایت‌های مسکن مهر ,

جعفری با اشاره به خدمات زیربنایی و روبنایی در سایت‌های مسکن مهر استان، گفت: در این سایت‌ها نیاز به مدرسه، مسجد، درمانگاه و کلانتری است که حدود 84 میلیارد تومان اعتبار برایرخدمات روبنایی مورد نیاز است.

,

 

,

وی با اشاره به دستور کارهای جلسه، بیان کرد: تعیین تکلیف صنوف آلاینده بیرجند، شهرک IT بیرجند، کمک به ایجاد فضای سبز در مهرشهر و پارک خطی توسط شهرداری، کمک به آماده سازی سایت های مسکن مهر استان، واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری و درخواست تخصیص یارانه برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب سایت مسکن مهر 46 و 64 هکتار در مهرشهر بیرجند از جمله درخواستها برای رسیدگی است.

,

 

,

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاره به 400 هزار واحد مسکونی اقدام ملی، گفت: سهم خراسان‌جنوبی از این تعداد بیش از 1700 واحد خواهد بود.

,

 

,

محمدعلی جاوید شهردار بیرجند نیز در این جلسه ،اظهار کرد: محدوده مهرشهر بیرجند حدود 300 هکتار وسعت دارد.

,

 

,

وی افزود: برای فضای سبز مهرشهر تاکنون کار خاصی انجام نشده و دولت مکلف است 10 درصد سهم شهرداری ها را بر اساس صورتجلسه در سال 93 پرداخت کند اما هنوز بلاتکلیف است.

,

 

,

شهردار بیرجند با اشاره به شهرک زعفرانیه، گفت: این شهرک 480 هکتار وسعت دارد که پیش‌بینی می‌شود مشکلات مهرشهر را داشته باشد لذا درخواست تعیین تکلیف در همین جلسه را دارم.

,

 

,

جاوید بیان کرد: موضوع بعدی صنوف آلاینده است که شهر بیرجند با حدود 230 هزار نفر جمعیت، تمام اصناف آلاینده در اطراف شهر پراکنده است که جنبه خوبی ندارد.

,

 

,

وی با بیان اینکه عمده صنوف آلاینده مشکل زمین دارند، ادامه داد: درخواست واگذاری زمین به صنوف آلاینده را نیز دارم.

,

 

,

شهردار بیرجند با اشاره به بحث پادگان 04 ارتش در وسط شهر، گفت: در سال 86 معامله‌ای بین راه و شهرسازی و ارتش صورت گرفته و هدف استفاده مردم از فضای پادگان برای ساخت پارک بوده است‌.

,

 

,

جاوید اظهار کرد: دیوار پادگان و سیم خاردارهای روی دیوار پادگان هنوز بوده و فضا محصور است. با توجه به اینکه بسیاری از خیابان های شهر به این خیابان می‌رسد و باعث بروز ترافیک می‌شود درخواست تعیین تکلیف این موضوع را به زودی دارم.

,

 

,

وی گفت: شهرداری آمادگی برای بازگشایی معابر محدوده پادگان را داشته و همچنین آمادگی تعیین اعتبار برای فضای سبز در این محدوده را داریم.

,

 

,

 

,

اجرای شبکه فاضلاب سایت‌های مسکن مهر استان نیازمند عنایت وزارت راه و شهرسازی

, اجرای شبکه فاضلاب سایت‌های مسکن مهر استان نیازمند عنایت وزارت راه و شهرسازی, اجرای شبکه فاضلاب سایت‌های مسکن مهر استان نیازمند عنایت وزارت راه و شهرسازی,

مهدی هاشمی مقدم مدیر عامل آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه، بیان کرد: با همکاری راه و شهرسازی می توانیم زیرساخت‌های آب در شهرستان را برطرف کنیم.

,

 

,

وی افزود: همچنین با همکاری راه و شهرسازی استان شبکه فاضلاب در 40 کیلومتر از محدوده مهرشهر انجام شده است.

,

 

,

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت: در قاین نیز فاضلاب مسکن مهر مشکلاتی دارد که طرح تهیه شده و نیاز به عنایت و توجه از سوی وزارت دارد.

,

 

,

هاشمی مقدم اظهار کرد: بخش کوچکی از اجرای شبکه فاضلاب مسکن مهر سربیشه باقیمانده که این نیز نیاز به اعتبار دارد.

,

 

,

وی گفت: برای بیرجند، قاین و سرایان ساخت مخزن را در دستور کار داریم که این نیز نیازمند اعتبار است.

,

 

,

 

,

تصمیم برای انتقال صنوف آلاینده 14ساله شد

, تصمیم برای انتقال صنوف آلاینده 14ساله شد, تصمیم برای انتقال صنوف آلاینده 14ساله شد,

علی ناصری فرماندار بیرجند نیز در این جلسه، بیان کرد: از سالی که برای انتقال صنوف آلاینده تصمیم گرفته شده حدود 14 سال می‌گذرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه برای این صنوف 12 اتحادیه داریم ، افزود: همه این اتحادیه ها باید برای انتقال و گرفتن زمین با هم اقدام کنند تا بتوانند همزمان پروانه اخذ کنند.

,

 

,

فرماندار بیرجند با بیان اینکه شهرک IT بیرجند که شهرک صنعتی مجری آن است، گفت: لازم است برای شهرک IT نیز اعتبار در نظر گرفته شود که با واگذاری زمین به زودی به بهره برداری برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه