اخبار داغ

صعود سخت امارات در وقت‌های اضافه

صعود سخت امارات در وقت‌های اضافه
امارات به سختی و در وقت‌های اضافه توانست بر قرقیزستان غلبه کند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی و دیدار با استرالیا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تیم‌های فوتبال امارات و قرقیزستان از ساعت 20:30  در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان وقت‌های معمول با تساوی دو بر دو در به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازگشت قرقیزها مقابل میزبان ناتمام ماند/صعود سخت امارات در وقت‌های اضافه

, بازگشت قرقیزها مقابل میزبان ناتمام ماند/صعود سخت امارات در وقت‌های اضافه,

در وقت‌های اضافه یک پنالتی برای امارات بدست آمد تا احمد خلیل در دقیقه 103 گلزنی کند تا در نهایت اماراتی‌ها به سختی و با نتیجه 3 بر 2 راهی مرحله بعد شوند.

,

دیگر گل‌های این دیدار را خمیس اسماعیل در دقیقه 14 و علی احمد مبخوت در دقیقه 64 برای امارات به ثمر رساندند و قرقیزها هم توسط مورزائف در دقیقه 26 گلزنی کردند و در دقیقه 2+90 موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند.

,

نکته مهم اینکه قرقیزستانی‌ها در این بازی 3 بار تیرک دروازه امارات را به لرزه درآوردند که مهمترین آن در دقیقه 120 بود که با بدشانسی توپ آن‌ها به گل مبدل نشد.

,

امارات با این پیروزی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد و حریف استرالیا شد.

,

کانگوروها امروز در دیدار مقابل ازبکستان پس از تساوی در وقت‌های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شدند و راهی مرحله بعد شدند.

,

به گزارش فارس، پیش از این تیم‌های ویتنام، چین، ایران، ژاپن، استرالیا و امارات به مرحله یک‌چهارم رسیدند و فردا هم تکلیف دو تیم دیگر مشخص می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه