اخبار داغ

نارضایتی در مدارس بوشهر به نبود سیستم گرمایشی

نارضایتی در مدارس بوشهر به نبود سیستم گرمایشی
هوا که رو به سردی می رود، دیگر صندلی‌های چوبی و زمخت فلزی، دیوارهای نمور و در حال فروریختگی ؛ مشکل به شمار نمی‌آیند، اینجاست که سرما حرف اول را می‌زند و مشکل، تنها سردی کلاس درس می شود و دانش آموزان سال هاست بدون بخاری، هوای سرد کلاس درس خود را تحمل می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ با شروع آغاز روزهای سرد سال، دانش آموزان برخی مدارس روستاهای بخش دلوار با مشکل نبود وسایل گرمایشی مناسب مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

نیمکت های کهنه و نیمه شکسته، صندلی های فلزی،دیوارهای ترک خورده،مدرسه و کلاس های درس چند دهه گذشته را در ذهن تداعی می کند که گویا زمان در سالهای بسیار دور در مناطق روستاهای بخش ساحلی توقف کرده است

, ,

هوا که رو به سردی می رود، دیگر صندلی‌های چوبی و زمخت فلزی، دیوارهای نمور و در حال فروریختگی ؛ مشکل به شمار نمی‌آیند، اینجاست که سرما حرف اول را می‌زند و مشکل، تنها سردی کلاس درس می شود و دانش آموزان سال هاست بدون بخاری، هوای سرد کلاس درس خود را تحمل می کنند.

, .,

در حالی که دوره‌ بخاری‌های نفتی گذشته و سال هاست مسئولان وزارت آموزش و پرورش از جمع آوری بخاری های نفتی در مدارس خبر می دهند؛ دانش آموزانی مدارس در سطح شهر و روستاهای بخش ساحلی همان بخاری نفتی را هم ندارند.

, .,

یکی از اولیای دانش آموزان مدارس روستاهای بخش ساحلی گفت: بی توجهی به مسائل استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس می تواند مشکلاتی را برای دانش آموزان، معلمان و استفاده کنندگان ایجاد کند.

, .,

وی تصریح کرد: رعایت موازین استاندارد در استفاده از وسایل گرمایشی در مدارس تکلیفی قانونی است که تمکین به آن از بروز مشکلات در واحدهای آموزشی جلوگیری کرده و سلامت، ایمنی و رفاه دانش آموزان را تضمین می کند.

, .,

یکی از مدیران مدارس روستایی بخش دلوارهم نیز در گفت و گو با سپاس اظهار کرد: برای تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی مسئولان باید اعتبارات خاص از طریق نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص دهند زیرا در مدارس روستایی مشکلات زیادی در سیستم گرمایشی وجود دارد.

, سپاس , .,

وی بیان کرد: با توجه به شروع فصل سرما، نظارت بیشتر بر وسایل گرمایشی باید مورد توجه قرار گیرد و همه بخاری های نفتی مدارس جمع آوری و بخاری های کاربراتوری به بخاری های تابشی تبدیل شود.

, .,

به نظر می رسد مسئولان از حال و روز دانش آموزان مدارس مقاطع مختلف در سطح شهر و روستاهای بخش دلوار با خبر نیستند و برخی مسئولان در خواب زمستانی فرو رفته اند تا دانش آموزان مناطق محروم در سرمای زمستان درس را ادامه دهند.

, .,

آنچه پیداست بی توجهی مسئولان آموزش و پرورش است که گویی همچنان ادامه دارد؛ شاید چشم امید دانش اموزان و معلمان شادگان به دست مردمان خیّری باشد که آستین‌شان را در این منطقه هم بالا بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه