اخبار داغ

در جلسه شورای اداری دنا مطرح شد؛

دستور ویژه فرماندار دنا در خصوص نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب/هیج اداره ای منتظر بودجه مجزا نماند+تصاویر

دستور ویژه فرماندار دنا در خصوص نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب/هیج اداره ای منتظر بودجه مجزا نماند+تصاویر
جلسه شورای اداری دنا به ریاست فرماندار سرکار خانم نادیا صداقت،باحضور حجت الاسلام مصباح نژادامام جمعه شهر سی سخت، ایلخانی بخشدار مرکزی و اعضای شورای اداری درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ جلسه شورای اداری دنا به ریاست فرماندار سرکار خانم نادیا صداقت، باحضور حجت الاسلام مصباح نژادامام جمعه شهر سی سخت، ایلخانی بخشدار مرکزی و اعضای شورای اداری درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا, جلسه شورای اداری دنا به ریاست فرماندار سرکار خانم نادیا صداقت، باحضور حجت الاسلام مصباح نژادامام جمعه شهر سی سخت، ایلخانی بخشدار مرکزی و اعضای شورای اداری درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.,

 

,

در این جلسه بر بیان هرچه بهتر دستاوردهای چهل ساله انقلاب و تلاش ادارات در برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید ویژه شد.

,

 

,

, ,

 سرپرست فرمانداری دنا در این جلسه به نقش و جایگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در هدایت و سکان داری انقلاب اسلامی در مقابله با توطئه های و نقشه های پلید کشورهای استکباری و دشمنان نظام اشاره کرد و  ثبات، امنیت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران و جانبازان و حمایت های مستمر مردم از اهداف و آرمانهای نظام دانست.

,

 

,

 

,

نادیا صداقت گفت: بیان پیشرفت ها و موفقیتهای علمی و آموزشی و اقتصادی و همچنین ذکر دستاوردهای نظام در ایام الله دهه فجر فرصتی است برای نشان دادن کارآمدی نظام مقدس اسلامی در نمایش اقتدار و عظمت به استکبار جهانی.

,

 

,

, ,

 

,

وی با تاکید بر تلاش همه مدیران در نمایش دستاوردهای انقلاب گفت: آنچه امروز برای ما در اولویت هست برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و هر دستگاه به‌اندازه‌ای که توان دارد باید هزینه کند و در انتظار بودجه مجزا نباشد زیرا در بحث انقلاب باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت به لزوم برگزاری هرچه بهتر جشن های پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: نسل جدید باید از رشادت ها و دلیری های جوانان دوران انقلاب آگاهی پیدا کنند و دشمن بداند که فشار های اقتصادی نمی تواند بر روحیه انقلابی و عزم مردم ایران تاثیر بگذارد.

,

 

,

, ,

 

,

وی با اشاره به تاثیر انتشار گسترده دستاوردهای انقلاب بر خنثی کردن حربه های دشمن گفت: دشمنان ایران از بدو انقلاب به دنبال ضربه زدن به این نظام بوده و از هر فرصتی برای افزایش فشار بر مردم ایران استفاده می کنند.

,

 

,

, ,

 

,

وی عنوان کرد به منظور بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب و برگزاری جشن های پیروزی جمهوری اسلامی با حضور ریش سفیدان روستاها و جمعی از مسوولان شهرستانی در روستاهای بخش پاتاوه شهرستان دنا، متاسب با اعیاد و مناسبت های مختلف نشست های روشنگری برگزار می شود که به همت حوزه مقاومت بسیج پاتاوه بوده، به گونه ای که هر شب در یک روستا از بخش پاتاوه نشست چله انقلاب برگزار می شود.

,

 

,

 

,

مصباح نژاد افزود: نشست های چله انقلاب در روستاهای شهرستان دنا حرکتی ارزشی و موثر در بیان دستاوردهای انقلاب است که به مدت چهل شب ادامه دارد و تا کنون بیست جلسه از آن نیز برگزار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه