اخبار داغ

با حضور مسوولان استانی و شهرستانی؛

رئیس جدید جهادکشاورزی دنا منصوب شد/خداحافظی زمستانه آذرفر پس از یک دهه+تصاویر

رئیس جدید جهادکشاورزی دنا منصوب شد/خداحافظی زمستانه آذرفر پس از یک دهه+تصاویر
"سیامک شفایی" مسئول سامانه‌های آبیاری نوین جهاد کشاورزی استان و رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سی سخت به سرپرستی جهاد کشاورزی دنا منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ صبح امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و جمعی از کشاورزان دنانشین، مراسم معارفه سرپرست جدید جهادکشاورزی شهرستان دنا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

 

,

در این مراسم که در سالن جلسات فرمانداری دنا برگزار شد، الیاس تاج‌الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در حکمی «سیامک شفایی» را به‌عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان دنا منصوب کرد.

,

 

,

 

,

 پیش‌ ازاین "فضل‌الله آذرفر" به مدت ده سال رئیس جهاد کشاورزی دنا را بر عهده داشت که در این مراسم از وی تقدیر و سکان مدیریت این اداره به شفایی سپرده شد.

,

 

,

 

,

شفایی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در این شهرستان بوده و از نیروهای اصلاح‌طلب و عضو حزب کارگزاران استان است که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ مسئولیت ستاد دکتر روحانی در شهرستان دنا را عهده‌دار بود.

,

 

,

گفتنی است شفایی ناظر پروژه‌های آبیاری استان، مسئول آب‌ وخاک شهرستان دنا، و مسئول تهیه برنامه‌های ۵ و ۱۰ ساله بهره‌ وری آب در استان و مدرس دانشگاه‌های پیام نور و آزاد استان است که طی این مراسم به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی دنا منصوب شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه