اخبار داغ

نماینده مشهد و کلات در مجلس:

با استانی شدن٬ انتخابات به سمت قدرت و ثروت متمایل می‌شود/ انتخابات استانی کاهش مشارکت مردم را به دنبال دارد

با استانی شدن٬ انتخابات به سمت قدرت و ثروت متمایل می‌شود/ انتخابات استانی کاهش مشارکت مردم را به دنبال دارد
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ناخواسته جریان انتخابات در کشور ما با استانی شدن به سمت قدرت و ثروت متمایل شده که در  نهایت ممکن است حقوق مردم در این قضیه نادیده گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار مشهدپیام، در خصوص طرح استانی شدن انتخابات اظهار کرد: هر طرحی اگر اقتضائات مربوط به خود را داشته باشد می‌تواند تأثیرات مثبتی را ایجاد کند اما در صورت موجود نبود این اقتضائات به‌طور طبیعی اثر مثبتی نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کشور ما با توجه به این که مردم رویکرد حزبی ندارند، طبیعتاً یک جریان حزب خاصی وجود ندارد که متولی انتخابات شده و در انتخابات استانی محور انتخابات قرار گیرد.

,

وی در همین خصوص متذکر شد: حتماً باید یک محور وجود داشته باشد که باعث شود نمایندگان استان در کنار یکدیگر جمع شوند و اگر احزاب و جریانات نتوانند برای این موضوع کاری کنند که در حال حاضر این‌گونه هم نیست منجر به این می‌شود که جریانات دیگری برای اجتماع محور قرار گرفته و نخ تسبیح شوند.

,

حجت‌الاسلام پژمانفر ادامه داد: در این صورت نیز به سمت جریاناتی که قدرت و ثروت بالاتری دارند رفته که بتوانند هزینه‌های انتخابات را برای جریانات مختلف بدهند و ناخواسته جریان انتخابات در کشور ما با استانی شدن به سمت جریان قدرت و ثروت متمایل شده که در  نهایت ممکن است حقوق مردم در این قضیه نادیده گرفته شود.

,

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئله دوم در خصوص استانی شدن انتخابات، مشارکت مردم است، زیرا در انتخابات استانی انگیزه‌های شهرستانی‌ها برای حضور پیدا کردن در انتخابات ضعیف خواهد شد و بعدها رسیدگی هم با مشکل مواجه خواهد شد.

,

وی تأکید کرد: به همین دلیل ممکن است یک روز ما هم به این نتیجه‌ها برسیم که با تغییرات در جریان‌های سیاسی کشور انتخابات ما یک انتخابات استانی شود اما امروز برای ما این شرایط به همین دلیل و ده‌ها دلیل کارشناسی دیگر وجود ندارد و من با استانی شدن انتخابات موافق نیستم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه