اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان:

تسهیلات اشتغالزایی به 143 ایثارگر زنجانی پرداخت شد/ حمایت از 149 طرح شهری و روستایی در زنجان

تسهیلات اشتغالزایی به 143 ایثارگر زنجانی پرداخت شد/ حمایت از 149 طرح شهری و روستایی در زنجان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان از ارائه تسهیلات اشتغالزایی به 143 ایثارگر زنجانی در سال جاری به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: دو هزار و 331 نفر از جامعه ایثارگری استان بیکار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سال 1397 به تعداد 189 وام تسهیلات اشتغال جذب، و از این تعداد وام به 143 نفر تسهیلات اشتغال پرداخت کرده است.

,

این مسئول با اشاره به اینکه 178 نفر از جامعه هدف بنیاد شهید استان نیز از طریق آزمون وارد دستگاه های دولتی شده اند، ادامه داد: در بخش خصوصی نیز بر اساس تصمیم دولت خدمتگذار سهمیه 25 درصدی ایثارگران در صورت داشتن استخدام اعمال می شود.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان، تاکید کرد: جامعه هدف بنیاد صرفا ورود به دستگاه های دولتی و پشت میز نشینی را برای اشتغال مدنظر قرار ندهد و در راستای کارآفرینی که دولت هم تسهیلات مناسب را برای حمایت از این قشر پیش بینی کرده، در برنامه ریزی خود لحاظ کرده و علاوه بر اشتغال خودشان نسبت به بکارگیری و اشتغال دیگر عزیزان هم اقدام کنند.

,

وی در خصوص حمایت از طرح های اشتغالزایی در سال 1397 نیز یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سال جاری از 111 طرح شهری و 38 طرح روستایی که توسط ایثارگران ارائه شده، حمایت کرده است.

,

کاظمی با بیان اینکه موضوع اشتغال در تمام خانواده ها که ایثارگران عزیز هم جزئی از آنها می باشند به عنوان دغدغه فکری والدین قرار گرفته است، اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای رفع این مشکل با رایزنی هایی که انجام می دهد سهم 25 درصدی ایثارگران از استخدام ها را پیگیری و به سرانجام می رساند.

,

وی یادآور شد: برای تحققق این امر لازم است ایثارگران واجد شرایط در آزمون های استخدامی اعلامی از سوی دستگاه های اجرایی شرکت و در صورت کسب امتیاز لازم علمی با ایثارگران دیگر به رقابت پرداخته و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش به استخدام دولت درآیند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان ادامه داد: برای عزیزان ایثارگر جای نگرانی نیست چراکه آنها در بین خودشان که به هنگام ثبت نام عنوان ایثارگری را انتخاب کرده اند به رقابت پرداخته و با شرکت کنندگان آزاد یکسان بررسی و اعلام ضرائب نمی گردند.

,

وی همچنین از برگزاری ششمین امتحان مشترک استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در ایام باقی مانده از سال 1397 خبر داد و گفت: بنیاد شهید هم در این آزمون سهم داشته و قابل توجه است فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد می توانند سهمیه بنیاد را در این آزمون انتخاب کنند.

,

کاظمی اضافه کرد: سایر فرزندان ذی نفع هم از سهم دستگاه های دیگر انتخاب و به استخدام دولت درخواهند آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه