اخبار داغ

کارخانه نئوپان خلخال به بخش خصوصی واگذار شد+جزییات

کارخانه نئوپان خلخال به بخش خصوصی واگذار شد+جزییات
سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی با خرید و احیای کارخانه نئوپان خلخال آن را دوباره وارد چرخه تولید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص علت واگذاری این کارخانه به خریدار جدید گفت : این کارخانه در اختیار هلدینگی زیر مجموعه بنیاد مستضعفان قرار داشت که به دلایلی دچار مشکل و تعطیل شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای کارکنان و مردم خلخال شده بود و برای ما مهم بود که این کارخانه که نگین صنایع خلخال بشمار می رود از چرخه تولید خارج نشود، بنابراین با پیگیری های مستمر و تلاش استاندار ، سرمایه گذار بخش خصوصی با خرید و احیای این کارخانه آن را دوباره وارد چرخه تولید کرد.

,

عباس کریمی در رابطه با ظرفیت تولید و تعداد شاغلین دراین کارخانه افزود: هم اکنون از ۳ فاز کارخانه یک فاز آن با اشتغال ۶۵ نفری وارد چرخه تولید شده است و بزودی شاهد راه اندازی ۲ فاز دیگر با ظرفیت اشتغال ۱۳۰ نفر خواهیم بود.

,

وی افزود: سرمایه گذار جدید مصمم به گسترش و توسعه ظرفیت تولید از ۱۱۵ متر مربع در روز به ۵۰۰متر مربع با اشتغالزایی ۳۵۲ نفر می باشد که در ماه های آتی شاهد این اتفاق مبارک نیز خواهیم بود.

,

کریمی در خصوص مشکلات تهیه مواد اولیه گفت : خوشبختانه با رایزنی و هماهنگی های صورت گرفته با استان های همجوار این مشکل برطرف شده است و نگرانی از این بابت نیز وجود ندارد.

,

سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل حمایت از بخش خصوصی در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را از اهداف مهم و اصلی استاندار و تیم اجرایی استانداری دانست و افزود: قطعا هر کجا مشکلی در خصوص واحد های تولیدی و اشتغالزا احساس و یا گزارش شود، مجموعه همکاران خود را ملزم به رفع این مشکلات می دانند تا در این مقطع حساس هیچ واحد تولیدی از گردونه تولید خارج و هیچ کارگری بیکار نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه