اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در خانه ملت:

کشور با انقلاب به «استقلال» و «آزادی» رسید

کشور با انقلاب به «استقلال» و «آزادی» رسید
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب بی‌بدیل است، گفت: با پیروزی انقلاب ما در مسیر استقلال و آزادی قرار گرفتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه پیش از انقلاب در دانشگاه تهران تحصیل می‌کردم، اظهار کرد:  حوزه علمیه قم و دانشگاه دو محور سازماندهی مردم بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه دانشگاه دارای پلیس امنیتی بود تصریح کرد: در آن زمان بنده عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه تهران بودم و جلسات تشکیلاتی خود را روزهای جمعه در قالب کوهنوردی برگزار می‌کردیم.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: اما با پیروزی انقلاب ما در مسیر استقلال و آزادی قرار گرفتیم.

,

وی با بیان اینکه در آن زمان شاهد مناظرات مختلفی بین شهید بهشتی و رهبران گروه‌های دیگر فکری بودیم، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته است اما متأسفانه توطئه‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه این حرکت بزرگ مردمی به رهبری امام خمینی(ره) انجام شد اجازه نداد که مردم طعم شیرین خدمت را به طور کامل بچشند.

,

کاظمی با اشاره به اینکه مسؤولان به سهم خودشان باید از مردم عذر خواهی کنند، اظهار کرد: با وجود آنکه مردم همه داشته خود را به میدان آوردند توطئه‌های استکباری و مشکلات مدیریتی مسؤولان پاسخگوی همه نیازهای مردم نشد.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم در راه حل مشکلات و برطرف کردن موانع از سر راه مردم تلاش بیشتری صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذاریم و در راه اهداف انقلاب با قدرت بیشتر حرکت می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه