اخبار داغ

با رویکرد کار آفرینی انجام شد؛

تنظیم تفاهم نامه توانمند سازی جامعه هدف کمیته امداد

تنظیم تفاهم نامه توانمند سازی جامعه هدف کمیته امداد
تنظیم تفاهم نامه توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه کارآفرینی با مشارکت آموزشکده فنی وحرفه ای تربت حیدریه کلید خورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت حیدریه صبح امروز در حاشیه جلسه مشترک با اداره فنی و حرفه ای گفت: ما در واحد استقلال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی(ره)تمام تلاش خود را در ایجاد یک کسب و کار پایدار برای مددجویان بکار گرفته و دست یاری به سوی همه نهادها خصوصاً مراکز آموزش عالی جهت آموزش این قشر دراز می نمائیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی با اشاره به اینکه وام های خود اشتغالی از 15 تا 30 میلیون تومانی جهت راه اندازی کسب و کار به مددجویان و خانواده های نیازمند اهداء می شود؛ افزود: برخی از این تسهیلات را دانشجویان تحت پوششی که شرایط لازم را از جمله کارت پایان خدمت داشته باشند، می توانند در صورت ارائه یک طرح توجیهی اقتصادی با کمک کارشناسان دانشگاهی حتی تا سقف 50 میلیون تومان وام دریافت کنند.

,

در این جلسه کارشناسان آموزش و توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی(ره)تربت حیدریه هم با اشاره به اینکه مشکل اصلی حوزه اشتغال مددجویان عدم وجود یک نقشه راه جامع و نبود نیازسنجی در بازار است، نقش مجامع آکادمیک را در تهیه این برنامه بسیار حائز اهمیت دانستند.

,

در ادامه ریاست آموزشکده فنی وحرفه ای تربت حیدریه با بیان این نکته که این مرکز با توجه به سیاست های دانشگاه فنی و حرفه ای مبنی بر توسعه فضاهای کسب و کار و کارآفرینی با تمام توان خود آمادگی برگزاری دوره های آموزشی در جهت توانمند سازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه اشتغال را داریم.

,

علی اسحاق نیا خاطر نشان کرد: توان علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با برگزاری دوره های انگیزشی #کارآفرینی در حوزه های مختلف از جمله کسب و کارهای اینترنتی در بین دانشجویان علاقه مند و همچنین کمک به ایجاد کسب و کارهای خانگی موفق برای خانواده های تحت پوشش در خدمت آن نهاد تمام و کمال می باشد.

,

در پایان این جلسه مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه همکاری بین آموزشکده فنی وحرفه ای و کمیته امداد امام خمینی ره در جلسه آتی این دو نهاد توسط کارشناسان مربوطه تهیه و تدوین شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه